Logitech Z-2300 + PS3

Discussion in 'PS3' started by _HuLLu_, Feb 26, 2009.

  1. _HuLLu_

    _HuLLu_ Member

    Joined:
    Feb 25, 2009
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
  2. Meetio

    Meetio Member

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    91
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Nopean googlettamisen ja logitechin sivustoon tutustumisen jälkeen voin sanoa että noi saa kiinni PS3 koska niissä tulee mukana pelikonsoliadapteri jolla saa äänet ps3 yms. ulos. Mutta se miten noi toimii television kanssa riippuu aivan television lähdöistä eli miten televisiostasi saa äänet tulemaan. Mutta Logitechin kotisivujen mukaan ne pitäisi toimia täysin pelikonsolin kanssa. Ja mielestäni ne olisivat varmasti aivan hyvät pöntöt. Mut jos tilaat noi niin voit sitten myöhemmin kertoa mitä liitäntöjä tossa ja sun telkkarissa on niin eiköhän joku auta :)
     
  3. _HuLLu_

    _HuLLu_ Member

    Joined:
    Feb 25, 2009
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo, kiitos nyt ku selasin noit Logitechin sivuja niin aloin miettii, että saiskohan tuollaista 5.1 sarjaa kiinni TV:seen tai PS3:seen?
     
  4. Meetio

    Meetio Member

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    91
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    No ainakin Z-5500 saa kiinni koska siinä on toi optinen liitin, mutta toki se on aika kallis, muissa ei ainakaan mun muistaakseni ollu tuota optista liitintä. Muuten on varmaan aika hankala saada 5.1 toimimaan. Paitsi sitte vahvariin ja kaiuttimiin, itse nimittäin tilasin 330€ pixmaniasta sonyn paketin ja täytyy sanoa että tyytyväinen oon siihen hintaan. Oli siellä toki halvempiakin.
     

Share This Page