Eli ostin kyseisen setin vähän aikaa sitten ja kytkin sen tietokoneeseen koaksiaalijohdolla s/pdif:n kautta. Ja ongelmana on, että siinä ohjauspaneelissa ei minulla näy kuin "No digital data" ,mutta kun laittaa esim musiikkia soimaan niin sitten alkaa pelittää hetken miettimisen jälkeen ja kun laittaa musiikin pois niin tulee taas tuo "No digital data" siihen. Eli pitäisikö siinä näytössä näkyä koko ajan se "effect: stereo" jne.. vai silloin vain kun laittaa esim. musiikkia soimaan. Lisäksi minulla ei näy se 24..96 merkintä siellä oikeassa yläkulmassa digitaalisilla liitännöillä ollenkaan , mutta sillä analogipiuhalla näkyy sekä tuo 24..96 ja se effect homma koko ajan. Olen kokeillut myös PS3:lla optisen johdon kautta ja sama homma.
elä huoli, ittellä samat kaiuttimet ja optisella piuhalla kiinni äänikortissa, ja huomasin kans ekaks et siinä paneelissa luki jotain no digital data tai jotain, ymmärsin niin että se johtu siitä ku ei koneesta tullu mitää ääniä. nykyää ei tuu ensää sitä, en tiedä mitä oon tehny mut