Logitech Z Cinema äänet TV:hen

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by Juze_82, Sep 23, 2008.

1. Juze_82

Juze_82 Member

Trophy Points:
    16
    Kuinka saan kytkettyä kyseisen Logitechin Z Cinema 2.1 setin LCD televisioon? Laitehan kytketään tietokoneeseen USB johdon kautta, mutta jos LCD telkus ei ole USB liitäntää. Onko olemassa USB-RCA sovitinta??

2. Lantsa

Lantsa Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyseisestä setistä löytyy sisääntulo muita äänilähteitä varten, joten jos telkkarista löytyy RCA liittimet, voit viedä äänen Z-Cinemaan esimerkiksi tällä kaapelilla:

http://www.ostokset.fi/pd/e9c67f52/

Luulisin, että on myös mahdollista viedä ääni telkkarin kuulokeliittimestä tällä:

http://www.ostokset.fi/pd/21357c43/

Surround ääni ei kuitenkaan ilmeisesti toimi muuten kuin tietokoneeseen kytkettynä.

3. MakeMonro

MakeMonro Member

Trophy Points:
    11
    Itse olen myös hankkinut tämän laitteen ja ihan pelikäyttöön xbox360:sen kanssa ja ostin edellisen viestin mukaan myös yllä mainitun johdon.
    Noh laitoin ne kiinni toisen kaijuttimen input jackiin ja sen punaisen ja valkoisen pään tv:n taakse jonne luultavasti ne pitääkin mennä ainakin siellä on sellaiset johon ne mahtuu ja niissä on samat väritykset.
    Noh käynnistin systeemin ja kaikki tuntui toimivan ohjaimesta lähtien sillä lcd ruudussa näkyi volume palkit ja vaihdoin tietysti moodin aux kohtaan sillä usb ei toimi..mutta ongelmahan tässä on että kaiuttimista ei tule silti ääntä?
    Olen todella amatööri näitten asioiden kanssa ja voi tietysti olla että olen tehnyt jotain väärin? mutta uskoakseni ymmärsin kyllä oikein miten ne johdot pitäisi laittaa mutta jos en niin olisiko joku niin hieno ihminen että vähän auttaisi ihmistä hädässä :).
    Minun tv on LG:n 26 lcd ja itse pistin component in kohtaan punaisen ja valkean pään.
    Minun tv on LG:n 26 lcd ja itse pistin component in kohtaan punaisen ja valkean pään vai eikö minun tv:ssä sitten ole sellaista paikkaa mihin sitä laittaa?.
    Jos näin on niin mikä johto minun sitten täytyisi hankkia tai adapteri?.

Last edited: Oct 31, 2008

Share This Page