Elikkäs onko mahdollista saada tän g15 näppiksen noi pause stop ja edellinen ja seuraava biisi napit toimimaan winampin kanssa? jos on niin miten? Kiitti vastauksista näin etukäteen!
Logitechilla pitäisi olla ohjelmisto "setpoint" tai vastaava. Ainakin silloin kun itse omistin multimedia näppäimistön logitechilta. Ne näppäimet on muokattavissa mielen mukaan sen ohjelman kanssa.
Mulla on myös logitechin näppis. Ei ainakaan sillä setpointilla saa noita pause, next, previous ja stoppia saa toimimaan. Itse käytän iTunesia ja siinä ne toimi automaattisesti.
Itsellä on hieman vanhempi Logitechin näppäimistö, jonka mukana tuli iTouch -softa, mutta sillä ei voinut konffata medianäppäimiä. Kurkistappas WinAmp'sta kohtaa "Options" -> "Preferences" -> "General Preferences" -> "Global Hotkeys", tuon vaihtoehdon pitää olla ruksattuna, ja niitä pitäisi pystyä muokkaamaan, jota ei kuitenkaan kannata tehdä.
eikö mukana tullut ajuri cd:tä? tässä on ainakin jonkinlainen systeemi, että kokeileppa vaikka tätä: http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/FI/EN,CRID=1796,contentid=10824
Softan mukana tuleva Readme.txt opastaa: 3.3 WINAMP Jotta voisit käyttää mediapainikeita Winampin kanssa, sinun täytyy ottaa "Global Hot Keys" -asetus käyttöön Winampin asetuksissa. Katso lisätietoja Winampin ohjeesta.