Hei! Vihdoin on aika saada päätökseen tämä pieni projektini mitä olen vuoden päivät hiljakseen puuhastellut. Joitain osia olen napsinut tarjouksista pitkin vuotta. Kiitos avusta kun olen kysellyt! Budjetti?: 700-1000 Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Ei Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei Ylikellotatko prosessoria?: Ehkä myöhemmin, en ainakaan heti lähtöön. Kotelo: Fractal Design Define C Temp G Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljaisuus plussaa Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En kumpaakaan Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä Koneen käyttötarkoitus: Kaikenlainen pelaaminen. Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Inno3D GeForce GTX 1080 Ti iChill X3 Seasonic 650W FOCUS+ 650 Platinum Koppa tuo ylhäällä mainittu ja siihen lisätuuletin Näyttönä Acer 27" Predator XB271HU Joku kysyy aina kuitenkin Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Prossuksi ajattelin tätä. Jos tuon uuden ryzenin ympärille saisi paketin. Mitä mieltä kannattaako hetki odotella julkaisun jälkeen? Ei kuitenkaan älytön kiire ole.
Wwallu ollut taas aikaisin liikkeellä Tarvitseeko tuota tuuletinta ottaa jos ei vielä kellottele? Eikös mukana tulevan pitäisi riittää aluksi?
Hienompihan se vakiojäähy on varmasti, jäähdytystehosta ei oikein vielä tietoja mutta isompi se on kuin aiemmissa ryzeneissä.
Jep varmaan sillä alottelen aluksi. Tuo 650w poweri pitäs varmaan riittää? Ei aluksi ollut tarkoitus hommata ihan tuota näytönohjainta. Jotenkin se sitten lähti matkaan
Eipä ole kovin kauan aikaa kun 120GB ssd maksoi liki satasen. Nyt noin puolet lisää hintaan ja irtoaa jo Terainen lätty. Ei vaikuttaisi kovin köpöiselle tuo mukana tuleva cooleri. Ainahan sen voi jälkeenpäin vaihtaa. RGB on vissiin päivän sana.
Noita coolereitahan saa tosiaan esim. jimssiltä suht samaan hintaan, joten on helppo päivitellä jos kokee tarpeellesiksi. Kannattaa myös kokeilla eri värejä kuinka paljon vaikuttaa, sinisellä luonnollisesti pysyy viileämpänä.
Lueskelin noita tilaus ohjeita niin onko minun mahdollista tilata suoraan mindfactorylta jos löytyy y-tunnus? Kone kuitenkin menee yrityksen käyttöön E: Lisäsin hymiön
Kannattaako napata joku pienempi ssd mille asentaa vaan käyttiksen? M.2 taitaa olla normikäytössä aika turha? Mitä olen lueskellut että ei käytännössä suurta eroa ainakaan verrattuna normi ssd. E:typo
M.2:n nopeudesta et tosiaan normikäytössä juuri hyödy. Se on ihan omassa mietinnässä, haluaako siihen rahojaan upottaa itse olen myös moisen hankintaa pähkäillyt.
Jep, ja onhan siinä sekin, että johtojen määrä vähenee kun se tulee emolevylle kiinni. Ja esim sampan 250gb 960 evo 123€ vs 250gb 860 evo 100€, hintaero kuitenkin suht pieni.