Että morjens vaan! Tästä Low ID ongelmasta on kysytty, mutta aiemmat vastaukset eivät oikein tuoneet tällaiselle maallikolle ratkaisua, siispä uusi ketju. Elikkä eMulessa on low ID ongelmana sekä itse Muulissa että Kademliassa, nyt kun entisen korttimodeemin tilalle on otettu ulkoinen. Modeemi on SpeedStream 5100. IP on nyt "static", miten tuon nyt virallisesti kääntää, ja Muulin porttien pitäisi olla auki palomuurissa. Portforward.com ei oikein auta asiaa, kun nimittäin näppäilen tuon IP:n osoitepalkkiin niin mitään ei silti tapahdu. Apua arvostettaisiin.
Minulla on DNA:n laajakaista ja samanlainen SpeedStream 5100 modeemi. Sain korkean tunnisteen vasta, kun poistatin palvelun tarjoajalla salauksen pois yhteydestäni. Modeemin asetuksiin ei ole tarvinnut koskea.
Minulla on vastaava ongelma: Lowid. Asetuksissa: Kapasiteetti Lataus 100 KiB/s Lähetys 64 KiB/s Rajoitukset: Latausraja 70 KiB/s Lähetysraja 55 KiB/s Portti: TCP ja UDP vakiot Kovarajoitus 700 ja Yhteyksiä enintään 500 Yhteys on Elisa Laajakaista 512
Minulla on vastaava ongelma: Lowid Asetuksissa: Kapasiteetti: Lataus 100 KiB/s Lähetys 64 KiB/s Rajoitukset: Latausraja 70 KiB/s Lähetysraja 55 KiB/s Portti: TCP ja UDP vakiot Kovarajoitus 700 ja Yhteyksiä enintään 500 Yhteys on Elisa Laajakaista 512 Palomuuri sallii ohjelmien toimia, mutta en uskalla kokonaan niitä sammuttaa. Voisiko joku auttaa minua?
Ei onnistu portforwardingin avullakaan, alan olla epätoivoinen. Aina kun pääsen tuohon IP osoitepalkissa kohtaan, Explorer ei edes löydä koko bloody IP osoitetta, jonka olen kyllä asettanut staattiseksi. Pliis, joku? Eli modeemi on siis SpeedStream 5100.