Hei! Muistaakseni jostain jo luin hakukoneen vaihtamisesta googleen. Kuinka tämä onnistuu? Eli siis haluaisin vaihtaa siten, että kun painan tuosta oikealla alhaalla olevasta hakunapista, tulisi mielummin google kuin Bing haku. Ja toinen juttu. Onko WP8:lle vielä hyvää ja älykästä äänitunnistusta olemassa? Eli jotain S-voice tyylistä avustajaa. Kun kysyn "where can i buy beer" haluan vastauksen enkä mitään bing hakutuloksia. Sovelluskauppa muutenkin melko sekava Noh, puhelin 2 päivää vanha ja todella tyytyväinen olen kyllä. Varmaan opin paremmin käyttämään vielä ajan myötä.
Ei voi vaihtaa kyseisen hakunapin käyttämää hakukonetta. Itse laitoin oman ikkunan joka avaa suoraan googlen. En ole itse löytänyt mitään käyttökelpoista äänitunnistusta, ehkäpä jossain vaiheessa tulee joltain kunnollinen softa.
Okei. Tiesin kyllä softapuolen olevan hieman androidia heikompi, mutta varmaan paranee kevääseen mennessä jo paljon. Nokian omat softat tuntuu olevan ne parhaat. (monttu auki ihmettelin tuota Photobeamer sovellusta) Onko jotaki hyviä ja jänniä softavinkkejä? Mitä kannattaisi koittaa? Mikä on paras kamerasofta ja mikä muokkaukseen paras?
Hei muuten.. Kuinka noita ns. lukitusnäytön infoja voi muutella? Siihenkin ilmeisesti voi saada erilaisia tietoja näkyviin.
MS on kehittämässä toivottavasti edelleen omaa TellMe softaa, joka voisi tuoda "älykkyyttä" puhenominaisuuksiin. http://windowsphone.uservoice.com/f...-the-development-of-tellme-at-a-priority-posi Lukitusnäyttöä voi muokata esim. asetukset-lukitusnäyttö Lisäksi itse käytän weather flow softaa jolla saa säätiedot lukitusnäyttöön.