Luottokorttiasiaa

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by geessari, Nov 14, 2007.

1. geessari

geessari Member

Trophy Points:
    11
    Eli olen tällä hetkellä 17-vuotias ja omistan Osuupankin Visa Electron pankkikortin. Olen kuitenkin huomannut että se ei oikein riitä minulle, sillä tarvitsisin luottokortin erilaisten maksujen maksamiseen netissä. Tarkoittaen tällä esimerkiksi sitä, että addaan korttini PayPaliin ja sieltä käsin makselen erilaisia maksuja kortillani. En ole kuitenkaan yhtään varma mitkä vaatimukset luottokortilla on. Joskus olen kuullut, että pitäisi olla täysi-ikäinen ja omata vakituiset tulot. Pitääkö tämä paikkansa? Käsittääkseni on myös olemassa erilaisia variaatioita tuosta, kuten esimerkiksi jotain rinnakkaiskortteja jotka sidotaan vaikka vanhempien korttiin. Niiden saamiseksi ei pidä kai olla täysi-ikäinen?

Kuinka hankalaa kortin saaminen sitten yleensäkin on?

2. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
  3. geessari

geessari Member

Trophy Points:
    11
    Okei, tuo linkki kyllä auttoi, mutta vielä kysyisin jotain. Eli jos kuvitellaan että hommaisin tuon rinnakkaiskortin, niin toimisiko se noissa aikaisemmin listaamissani käyttötarkoituksissa? Esim. pystyisinkö maksamaan sillä nettiostoksia, toimisiko se PayPalin kanssa jne?

4. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Tottakai voit maksaa rinnakkaiskortilla, ei se ole lompakon koristeeksi tarkoitettu.

Share This Page