Myydään tommonen Inno3D 8800GT 512mb [Inno3D edition]. Ostettu 27.6.2008. joten takuutakin jäljellä. Takuu aika oli 2v. Käytetty vain reilu viikonlopun ajan (PE-TI). Mitään vikoja ei ollut 3DMark06 pisteet 11 019p. E6750 prossun kanssa. MYÖS VAIHTO käy. Kaikken mieluiten tällä hetkellä vaihdan Asus EN9600GT! EI VÄLIRAHAA ! Pääasia olisi, että ostaja maksaisi kaikki postikulut. Kaikki oheissälät mukaan, paketteineen ym. Tuote sijaitsee lähellä Espoota. Hintapyyntö olisi 150e, mutta hinnasta voidaan myös keskustella lisää! Tuollainen näyttis siis kyseessä. Kysykää mikäli kiinnostus heräsi!
Miksi vaihdat ns. huonompaan? Kun olet asiaan ilmeisesti perehtynyt, niin meneekö tuo 9600gt pelikäytössä kuinka hyvin? Näyttiksen ostoa mietin tässä. Sori offtopic.
Vaihdaan huonompaan, sen takia, koska tässä 8800GT:ssä ei ole tuulettimen säätö nopeuksia ja tämä pitää suhteellisen kovaa ääntä. Enkä osaa/kiinnosta asennella mitään uutta tuuletinta. Tehot eivät minua oikeastaan haittaa, jos vähän huonomman näyttiksen saan. Hiljaisuus ja tuuletin muutenkin ovat minulle enemmän tärkeässä roolissa. Myös sähkönkulutus on 9600GT:ssä vähäisempää, kuin 8800GT:ssä ja sekin merkkaa aika paljon, koska kone lähes 24/7 auki. [offtopic]Siis 9600GT menee pelikäytössä ihan ok, tappelee HD 3870 kanssa. 9600GT on aika lähellä 8800GTS 320mb kanssa, vähän parempi eli kyllä tolla pelejä pelailee. Semmoisen 10fps se ehkä tiputtaa 8800GT:stä. En tiedä sitten kauvan tolla pelailee, mutta itse olen päättänyt että ainakin pari vuotta. Onhan sitten kellotus varaakin, jos tehot näyttää loppuvan keske. Tossa jotakin tuloksia kortista *Klik* *Klik* *Klik*[/offtopic]
Yhtä äänekkäät sirkkelit niissä molemmissa on, ja rivatunerilla saa kyllä 8800gt:nkin tuulettimia säädettyä, MUTTA kaikki tavallaan...
Kyllä tuo 9600GT on melkeen yhtä hyvä kuin 8800GT. 9600GT on edullisempi, mutta testien mukaan fpssää puuttuu vain 5-10 vähemmän kuin 8800GT:llä. Hyvä hinta/laatu suhteeltaan tuo 9600GT, itellä Club 3d 9600GT idlessä 47 astetta, pelatessa vähän enemmän
Pakko nyt kuitenkin sanoa että haet parilla kympillä kaupasta Accelero S1 Rev. 2. Jokainen osaa tuon coolerin vaihtaa kun viitsii manuaalia katsoa. Kortista tulee äänetön, muttei tehot laske kuitenkaan. 5-10fps voi olla melko paljon joissakin peleissä..