Onko kukaan koskaan pelannut notpronia? yli 6milj. ihmistä koittanut ja tällä hetkellä 82 päässyt läpi ... http://deathball.net/notpron/ ja itse olen päässyt vasta 6 leveliin ja siinä olen ja nähtävästi myös pysyn... kertokaa jos joku on pelannut ja osaa neuvoa
Onhan tuota tullut testattua..en muista mihin asti pääsin, en kuitenkaan kovin pitkälle.. Migreenin tuosta pelistä saa..
lvl 3 siin kuvas lukee et "Stop being so negative" ja katoppa siin URL:ssä mitä negatiivist siin on ja mitä siihe vois muuttaa
Joskus tuli tätä pelailtua. Muistaakseni 13 levelille pääsin. Ei oo tosiaankaan sieltä helpoimmasta päästä.
En päässy 2 lvl eteenpäin... Uskomatonta. Mitkä tilastot. Tuossa saattaa mennä aikaa. Nekin 82 saattaa olla pelin tekijöitä...
Loistavaa aivojumppaa jos kärsivällisyys riittää Joskus viime kesänä kokeilin ja pääsin tasolle 18, mutta parin viikon jälkeen alkoi olla vähän turhan addiktoivaa. Asiaan auttoi myös tason 18 urlin häviäminen suosikeista...
No tämäpäs on... jumissa tasolla 4. Jos tämä näin hitaasti etenee, niin tätä pelaan vielä toinen jalka haudassakin. Mitä kumman sorsaa? Höh. Tossa kuvassa on tyynyä ja pöytälamppua. EDIT: Juuri NYT tekee mieli läiskästä läppäri seinään. EDIT2: Ratkaistu!
Ei tartte olla pelin tekijä. Olen päässyt tasolle 32 ja kaverini on tasolla 45. Webistähän löytyy forumeita pelistä, jossa ihmiset yrittävät saada apua eri kenttiin. Ideahan on, että jos kyselee apua, ei ole mennyt peliä puhtaasti eteenpäin.
Lisäksi siinä oli kesällä ainakin sellainen jippo, että tehtäviä ei voinut ratkaista kovinkaan helposti lunttaamalla. Esim. jos löytää jostain seuraavaan kenttään johtavan urlin ja kokeilee sitä, niin peli automaattisesti resetoituu ja joutuu aloittamaan alusta