Olisiko jollain tietoa että miten pystyn katselemaan maakohtaisesti rajoitettuilta sivuilta videoita? eli esim. www.nbc.com -sivustolla on hyvästi kokonaisia jaksoja sarjoista mutta en pääse katselemaan niitä koska ne ovat juurikin aluekohtaisesti rajoitettu.?. olen ymmärtänyt että tässä voisi jotenkin käyttää proxy serveriä tms? miten tämä toimii?
Periaatteessa voit käyttää nettiselaintasi proxy serverin kautta joka on KYSEISESSÄ maassa/alueella (tämä on helppoa laittaa selaimen asetuksista). Vaikeus ei ole proxyn käyttö vaan löytää toimiva proxy joka sopii tarkoitukseesi. Lisäksi proxy serverin pitää olla tarpeeksi nopea, jotta liikkuvan kuvan välittäminen onnistuu. Eli noin lyhykäisesti - tuskin onnistut löytämään nopeaa (ja laillista) proxy serviä jota tarvitset.
haet vaan sellasen plug-in ohjelman ku quick locale switcher toimii oikeestaa kaikki alla ku ketään ei käytä ip paikannusta. tai siis ainakin mulla on toiminut
Selventäisitkö vähän? Olen siis suomessa, latasin tuon plug-inin, mitä sitten. Ainakin kun yritän katsella www.nbc.com:ista Las Vegasin full episodeja, player valittaa, että videot eivät ole katseltavissa alueellani. Sama 30 Rockin kohdalla jne.
siis sitte sinne oikeeseen alakulmaa pitäs tulla jonkun maan lipun kuva ja klikkaat sitä ja laitat en-US empämä ton enempää osaa oikee auttaa