MacBook Pro vaihdetaan Airiin

Discussion in 'Ostetaan' started by kristianx, Jan 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kristianx

kristianx Member

Trophy Points:
    11
    Terve!

Eli sulassa yksinkertaisuudessaan, Pro vaihdetaan Airiin. Vaihdetaan-aluetta ei ole, joten laitoin tän tänne koska mulle tärkein juttu ois se, että mä saan airin :D

Eli tämän saat sinä:

MacBook Pro
    - 15" näyttö
    - 2,53 GHz Intel Core 2 Duo prossulla
    - 4 Gt muistia
    - 250 Gt kiintolevytilaa
    - Nvidia GeForce 9400M näyttiksenä
    - Asennettuna Microsoft Office: Home and Student (Mac-versio)

Ja mulle tämä:

MacBook Air
    - 13" näyttö
    - Ostettu uutena nyt tämän uuden air-sukupolven aikana
    - Muiden ominaisuuksien perusteella voidaan katsella, että tarviiko maksaa käsirahaa jompaan kumpaan suuntaan.

Tämä kone on uudenveroinen, ei ole ollut kuin pari kuukautta opiskelukäytössä, vaikka itse ostos tapahtui jo viime vuonna. Ei naarmun naarmua, akku ei ole heikentynyt, kestää helposti sen 8 tuntia kevyessä käytössä ja kaikki rullaa muutenkin kuin uutena.

Airiin haluan vaihtaa sen takia, että päätin hommata tehokkaamman pöytäkoneen, joten läppärin ei tarvitse olla enää tehokas, vaan enemminkin kevyt ja näppärä koulunkäyntiä ajatellen. Alunperin tarkoituksenani oli käyttää MacBook Prota musa- ja videoeditointiin koulukäytön ohella, mutta suunnitelmani nyt sitten muuttuivat.

Eli laitapa viestiä ja esitä kysymyksiä niin keskustellaan vielä tarkemmin ja saadaan molempia miellyttävät pirun hyvät kaupat! Ensisijassa tämä ketju koskee vaihtajia, mutta jos satut olemaan myymässä haetunlaisen Airin ilman vaihtoa, niin laita myös viestiä!

Max

Last edited: Jan 14, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page