Yhtäkkiä Macin sähköpostiohjelma on alkanut temppuilla. Minun puoleni toimii normaalisti, mutta kun yrittää siirtyä vaimoni puolelle, ohjelma sulkeutuu. Mitään asetuksen muutoksia tms. emme ole tehneet, emme kytkeneet uusia laitteita jne. Ohjelman antamista ohjeista ei ole hyötyä. Pitäisikö tili poistaa ja laittaa takaisin, vai mitä tulisi tehdä?
En ole macOS käyttäjä. Mutta oletko kokeillut selaimella käyttäen toistuuko sama ongelma? Alla ohjeessa, vaikkakin hieman eri ongelma kyseessä ilmeisesti. On yksi vaihtoehto tuo tilin poistaminen ja takaisin lisääminen https://support.apple.com/fi-fi/HT204075
Toimiiko sähköposti muuten ongelmitta, vai kaatuuko se ainoastaan silloin kun vaihdatte koneen käyttäjää tai kirjaudutte koneella vaimon tunnukseen? Kannattaa varmistaa sähköpostin webbiversiolla että sekä saapuneet että lähteneet postit ovat tallessa pilvessä ja tämän jälkeen poistaa ja lisätä tili uudelleen järjestelmäasetusten kautta, kuten Trinity neuvoi.