Eli mulla on psp slim katkasin sen yhen pinnin sieltä akusta ja sitkun yritän tehä magic memory stickkiä sillä totalnewbie installerilla ja tein mitä se sano ja sitku käynnistän psp:n akun ja muistikortin kanssa nii ei tapahu mitää ja painan x ja muita näppäimiä eikä tapahu mitää?.
Harmi ettet huomannu ennen tota opeeratiotas kattoo tätä saattaa olla tollanen akku kyseessä TAI sit oot vaan tehny jotain väärin, esim väärän pinnin leikannu tjsp..
Ei. Toimii vissiin sillä lailla, että ensin käynnistää ilman akkua laturin kanssa sitten lykkää tuon TOOL akun sisään niin päitäisi toimia. Ainakin itsetehdyllä pandoralla toimii näin.
Ja ainahan on Boosters Multiloader IPL tjsp.. Sillä pystyy käyttämään pandoraa normaalina akkuna, mutta vain 3.71 M33tä alemmissa..
Mä en tiiä tarkalleen tästä kun ite ostin TOOLin, mutta ymmärtääkseni kyllä on mahdollista palauttaa. EDIT: Joo, löysin. Esim. tällä onnistuu.
Siis riippuu aivan millä tyylillä akku on pistetty pandoraks. Jos on leikattu pinni niin ei pysty mutta jos on jollain pandoran teko ohjelmalla (esim OS pandora battery Tollilla..) niin sitten voit
Mulle tuli nyt tää tool akku ja latasin sen 100 prosenttia, nii sitku käynnistän psp:n muistikortin kanssa nii syttyy itestää vihree valo ku painaa x ei tapahu mitää ja mulla on kyllä muistikortilla kaikki tiedostot jotka totalnewbie installerilla asensins