Rehellisesti sanottuna 50€:lla ei uutta näyttistä kannata ostaa, koska yleensä jo emolevyssä on riittävän tehokas integroitu (verraten siis tuon hintaluokan kortteihin). Mutta kerroppas hieman enempi koneestasi, niin katsastetaan mitä siihen kantsii investoida.
3500+ amd 2.2ghz prossu muistia 512mt johon oon ostamassa 2gt lisää muistia ja sit näyttis ja en pysty oikeestaa pistää yli 55e. Mut löysin tälläsen Ja tarkotushan ei ookun pyörittää CoD4, GTA: SA.. e: Ja nykyinen integroitu näyttis ei pyöritä es GTA: SA lowilla.
Mihkä väylään näytönohjain tulee? PCI-E vaiko AGP? Mihin käytät konetta? Tuolla 50€ ei oikein hyvää näytönohjainta ainakaan saa. Suosittelisin, jos vain mitenkään mahdollista, säästäisit hetken aikaa rahaa ja ostaisit jonkun vähän paremman näyttiksen. Tietysti tuolla budjetilla saat ainakin HD4650 , mutta sekään ei ole mikään pelinäytönohjain.
PCI-E on, kuhan pyörittää CoD4? Ja tuo on loppu, mutta mites toi mun linkittämä.. Ja käytän konetta pelaamiseen mutta ei oo mitään raskaita pelejä, Cod4, CS:S, GTA: SA...
Periaatteessa nuo kortit ovat samat(Korjatkaa jos olen väärässä), mutta verkkokaupan kortti on ainakin halvempi. GTA:SA:n ainakin pitäisi pyöriä kuten muidenkin mutta GOD4 ei varmaan aivan täysillä pyöri.
Samoja kortteja nuo on, eipä suuria eroja ole. Tuossa XFX:ssä on 50Mhz suuremmat kellot grafiikkasuorittimelle, mutta käytännössä ero on minimaanlinen. Kyllä tolla silti Cod4 pitäisi jotenkin pyöriä, kun vaikuttaisi pyörivän melko vanhalla raudalla muutoinkin. Kannattanee kahtella jostain käytettynä korttia, voit vaiks löytää jonkin helmen (8800/9800/GT240/GT250 nVidialta ja ATI:lta 4770/4850/3870/3870X2).
Olen jokseensakkin samaa mieltä, kumminkin esimerkiksi 8800:lla pyörii jo huomattavasti paremmin tuo GOD4:n. Mutta tietysti jos ei halua käytettyä, niin en sitten ainakaan itse oikein muita tuohon budjettiin laittaisi.
No saakos 60e yhtään parempaa? En haluu käytettyä koska mun mielestä toimitukset ja nää on hankalempia e: En kyllä pysty maksamaan 60e näytönohjaimesta mutta voisko joku linkittää mulle mahdollisimman hyvän näyttiksen 50 eurolla.. Vai onko toi mun linkittämä sit jees
No tuo jimm's:n 4650 on sen 60€ postikuluineen. Mutta eipä sitä oikeen muita enään löydy ainakaan minun mielestäni.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=34137 tuossa nyt on mutta se on 71€ postikulujen kanssa.
Tossa lukee PCI-E 2? Onks se joku uudistunu juttu vai onks sillä mitään väliä e: tällä ja 2gt muistia 512mt lisäks ni pitäs CoD4 pyöriä hyvin?
Osta meikäläiseltä 9600gt 512mb. Cod4 pyörähtää pelattavasti jopa 1920x1080 resolla ja muut asetukset tapissa.
kyllä tolla sen pitäisi pyöriä, niin siis tuo on se PCI-E elikkä kyllä sen pitäisi sulle sopia. Sen voimme varmistaa vielä, jos kerrot emolevysi tiedot.
Joo tää on nyt ratkaistu. juissi34:ltä ostan ton 9600gt 512mb näyttiksen ja pistin pixmanialta 2gt RAM tilaukseen suolaiseen 48e hintaan. Toivottavasti toimii COD4 hyvin.