Mahdollista saada uuttaa...?

Discussion in 'Xbox 360' started by JaniJ, Jun 3, 2009.

1. JaniJ

JaniJ Member

Trophy Points:
    11
    Minulla kävi paskasesti kun kerran pelatessani gta4:sta vahingossa tönäisin xboxia joka oli lattialla ja se heilahti mutta ei kaatunut. Samalla kuului ääni josta tiesin heti että levyyn tuli naarmu. Noh sammutin sitten koneen ja otin levyn ja katoin niin kone oli tehnyt koko levyn ympäri menevän naarmun eikä peli lähtenyt sen jälkeen käyntiin. Sitten aloin etsimään kuittia jota pitkän etsinnän jälkeen ei löytynyt. Eli osaisitteko kertoa mitä voisin tehdä kun en edes muista mistä peli oli ostettu ja hieman turhauttavaa kun peliin oli ostettu vielä lost&damned. Joten rahaa on tuohon mennyt jonkin verran ja nytten joutuisin vielä ostamaan gta4:sen uudestaan?

2. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Kokeile kopioida peli kiintolevylle jos pystyy. Tietääkseni on myös joku palvelu naarmuuntujen levyjen vaihtamiseen uuteen. Tosin se ei ole ilmaista mutta tulee halvemmaksi kuin uusi peli. Takuuseenhan ei tuo ikävä kyllä mene.

3. JaniJ

JaniJ Member

Trophy Points:
    11
    Joo yritin kyllä kopioida peliä mutta kun ei se edes tunnistanu sitä. Muistatko palvelun nimeä?

4. LakuFI

LakuFI Member

Trophy Points:
    11
    http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=13/47/2657

Tuossa on ainakin yksi korjauspalvelu. Ihan toimivakin semmoinen, kerran olen käyttänyt ja hyvin rupesi pelittämään. Mutta kuten sivuilla sanotaan kaikkea ei voi korjata, mutta samahan se on kokeilla..

5. AppZ

AppZ Guest

Displex tahnallahan noita levyjä saa
    korjattua. Itsekkin oon saanut aika uuden näköisiä
    PS2-levyjä naarmuuntuneista. Hankaa vaan tarpeeks kauan
    niin pitäis lähtäe pahimpienkin naarmujen.

Share This Page