mahtaakohan löytyy ohjelmaa jolla avata m.001

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by stitch, Jul 1, 2003.

1. stitch

stitch Regular member

Trophy Points:
    26
    siis mulla oli rar pakattu tiedosto josta sisältä tuli xxx_m.001 niitä oli pari kymmentä pakettia... millä nuo paketit mahtaisi saada auki ?? winrar ei niitä avaa ilmeisesti...

2. Ammu

Ammu Guest

Ne saa auki avaamalla sen ensimmäisen paketin tai sitten valitsemalla kaikki ja klikkaamalla hiiren oikeallanapilla ja sieltä avaa sovelluksessa

Ja WinWarilla itte olen ne avannut

Last edited by a moderator: Jul 1, 2003
  3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Voihan ne olla vaikka Hhjsplitin tai jonkun (muun kuin rar) pakkausohjelman tekemiä. Katso wordpadilla tai vastaavalla josko tiedoston alussa olisi ihan ascii-merkkeinä jollekin paketille tunnusomainen alkutunnus.

4. stitch

stitch Regular member

Trophy Points:
    26
    ammu siis winrar ei suostu aukaisemaan niitä sillähän se muuten menis =)

notepad näyttää tiedoston alkuun ---> Rar! ²ïs mutta ne ovat silti winrarille tuntemattomia ne ei näy sellaisena kirjanippuna jonka ympärillä on vyö joten minun käsittääkseni on sillon tunnistamaton tiedosto muoto jota winrar ei voi purkaa...

5. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Eikös WinRarinkin formaatti muuttunut jossain versioiden 2 ja 3 välillä, mitä versiota käytät?

6. stitch

stitch Regular member

Trophy Points:
    26
    versio on 3.11

7. bloc

bloc Regular member

Trophy Points:
    26
    vaikka winrar ei rekisteröikkään niitä itselleen niin on ne silti rarreja. avaat ne vaikka oikea nappi-->open with-->valkkaat winrarin

8. stitch

stitch Regular member

Trophy Points:
    26
    totaa....
    lisää ongelmia saako .bin tiedoston poltettua ilman .cue :ta ?? kun nero ilmoittaa yritettä essä polttaa cuen avulla sitä biniä että VIRHE tapahtui ladattaessa jonotiedostoa "sitten on cuen nimi" ja suluissa (rivi1)...

ja viellä millä mahtaa saada auki .cdr tiedoston ???

9. naamio

naamio Guest

Sanosimpa että tuo cue virhe johtuu siitä että cueen on määritelty .bin tiedostolle polku (esim c:\binit\peli.bin). Elikkästä avaat .cue tiedoston notepadilla ja muutat sen osoittamaan oikeaan paikkaan (käy myös pelkkä peli.bin muistaakseni).

10. Zonion

Zonion Guest

bin ei kaipaa cue:a ku laitat vaan itse tavut kohdilleen.. esim nero kysyy polton alussa jos tavut väärin.

Share This Page