Hei! Löysin itsestäni aivan mahtavan hinta/laatu suhteutetun halvan pelikoneen. Kun toi yks on toitottanu tota arnadan konetta niin tässä on mielestäni parempi, kun itselle pitäisi saada 500€ budjetilla kevyeen pelaamiseen pelikone, mitäs sanoisitte tämän hinta/laatu suhteesta? http://www.tekniikkapiste.fi/tuotteet.html?id=1/107&pop up=1 Odottelen vastauksia.
Ja hintaseurannasta kasattuna samoilla osilla, varmaankin laadukkaammalla powerilla ja kotelolla, hinnaksi osille muodostuu 370e.
Mutta en eitse osaa kasta konetta ja haluaisin että se oli täysin käyttö valmis heti käytettäväksi, myös että ei tarvitsisi jokaista osaa eri kaupasta ostaa postikuluja kun kertyy.
Jos se kerran osina maksaisi 370e, niin voihan siihen heittää kylkeen vielä kasauksenkin, eihän se maksa kuin sen parisen kymppiä. Riippuen tosin liikkeestä.. Pääsisit paljon halvemmalla / saisit paremman koneen jos ostaisit osina ja kasauttaisit sen.
Ja otithan huomioon ettei tuohon koneeseen sisälly käyttöjärjestelmää vaan se on ostettavissa optiona. Siinä alla oli ne hinnat.
Joo niinhän se on, mutta tärkein ponti tässä koko hommassa on se, että onko tuo tekniikkapiseen kone hyvä? Hinta/laatu suhteeettuna? Ja voisiko pitää kevyenä pelikoneena? Ja olisiko estävä? Kitos nille jotka ymmärtävät vstata kysymyksiini. Kiitos ja kuuleiin!
Hintaan suheteutettuna ei tuosta paljon ole mihinkään. Hintaseurannasta se kannattaa kasata, saat tommoisen kasattuna käyttiksen kanssa ja paremmila osilla siihen 500 euroon.
Paremmanlainen ehdotelma, suurin piirtein samaan hintaan: 2x 2 Gt, 800 MHz DDR2 Sapphire Radeon HD 4850 512 Mt Intel Core 2 Duo E7200 Antec Sonata III MSI P35 NEO-F Samsung SpinPoint F1 500 Gt Samsung 22x sarja-ata DVD+/-RW SH-S223F Hintaseurannan kori 520-620 euroa. Ei. Sitten vielä että saadaan kumottua tuon Tekniikkapisteen valmispaketin mukamas alhainen hinta, kasasin saman koneen Hintaseurannan kautta. Samaa ajavalle koneelle syntyi hintaa 400 euroa, ja esimerkiksi Famikolta koko paketin saa yhteishintaan 444,26 kotiin.
Tuossa on kotiin kuljetus ^^ Ja sit se et jos ostaisin noi komponentit famikolta niin siihen ei silälly kasausta ja jos toi tulee 56€ halvemmaks niin ehkä halvin kasaus paikka on jimm's pc store jossa se maksaa 50 euroo. Sä jäät siinä voitolle sen 6€ mut ku tuolla tekniikkapisteessä on kotiinkuljetus ja postikulut sisälletty hintaan niin en usko että pystyn 6 euron hinnalla lähettämään ne komponentit jimm's pc storelle ja että vielä lähettää se koneen takaisin minulle tulee maksamaan aika paljon. Joten mieluiten pakettina. p.s. tuolla jimm's pc storessa lukee et se kokoompano on 50€ oston yhteydessä. Ja esim. vaikka tuolla arnadassa kasaus on sata euroa ja en itse sitä konetta kasaa, elki kaikista paras vaihtoehto on minulle ns. itse kasattu pakettikone.
Tekniikkapisteestä saat 2x2gt kammat samaan hintaan jos haluat. Ja koneen hinta on joulukuun kampanjan aikaan 475€ sisältäen kasaus sekä toimituskulut. Kaikki verkkokaupan tuotteet ovat -5% ja tuo alennus tulee vasta heidän lähettämässä laskussa. Ei tuohon hintaan tarvitse paljoa etsiä muualta, kelvollinen kone kuitenkin ja hintalaatu on kohdallaan. Toki itse koottuna saa halvemmalla ,mutta tottahan se on että kasaus maksaa, sillä meinaan joku yrittää ansaita leipäänsä.