Mainoslinkkien klikkailu - hyvä tapa!

Discussion in 'Palautetta ylläpidolle' started by vaaris, Oct 31, 2004.

1. vaaris

vaaris Guest

Mun mielestä AfterDawn on sikaloistava sivusto. Tulee käytyä joka päivä - pari kertaa vähintään.

Mulla on sellanen tapa, että klikkailen nää AD mainoslinkit läpi (silloin tällöin) ja joskus sieltä on löytynyt jopa tutustumisen arvoisia asioita!!

Nyt muutkin AD-fanit / -friikit -> klikkailkaa niitä mainoksia aina välillä (saattaa löytyy jotain makeita juttui) ja AD:n ylläpito hyötyy siitä.

Kuka on messissä? Mä ainakin oon! =)

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Noilla sai aikoinaan hyvin rahaa kun oli kerta/IP/päivä ja oli noita IP osoitteita kasa =)
    Nykyään noi provikat on laskenut murto-osaan vuosien takaisista ja todella monet mainostajat ovat tarkkoina missä mainoksia sallitaan, monet ED2k sivustot ovat saaneet todella huonoja mainostajia kontolleen.

3. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    Eikös se ole ainankin osissa linkkejä ideana, että tuloja saa vain mikäli esim. afterdawnista ohjautunut käyttäjä ostaa jotain kyseisestä palvelusta?

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Google ainakin maksaa noissa ihan klikkausten mukaan.
    "Ansaitse rahaa, kun kävijät napsauttavat sivustoosi liittyviä mainoksia."
    http://www.google.com/adsense
    EDIT:Linkki kuntoon...

Last edited: Nov 2, 2004
  5. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    Jeps, eli ainankin osaa voi kerra päivässä hyvällä omatunnolla napsia :)

6. vaaris

vaaris Guest

Juu tosiaan pelkistä klikkailuista tuleva hyöty on varmaankin siinä ja siinä, mutta mä ainakin ostelen netistä aika paljon kaikenlaista ja jos AD:n mainoksissa sattuu silmään jotain mukavaa niin ostan sen tätä kautta :)

Oon joskus pyöritellyt itsekkin nettisivustoja (aikas suosittu oli täällä Suomessa, khöm =) ja yhden mainostajan kanssa meillä oli klikkailuun perustuva sopimus. Mä makselin niillä klikkailuilla serverin ylläpitomaksut niin että heilahti! Sitten oli vielä jotain muita höpötyksiä joista sain jopa pienen palkan joka kuukausi jep :)

7. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    Jep, mainoksien klikkailu on aD:lle hyväksi, mutta loppujen lopuksi homma menee aina siihen, että mainostajan täytyy saada mainosrahoillen vastinetta, maksettiin mainoksista muodossa missä tahansa (myymme oman mainostilamme Googlen mainoksia lukuunottamatta näyttöjen perusteella, emme klikkausten). Eli klikkailla saa ja kannattaakin jos mielenkiintoista tulee vastaan, mutta muistakaa myös ostaa verkosta tuotteita :)

Eli käytännössä: jos haluat tukea sivuja, osta mainostajiltamme kun jokin kiinnostava tuote on mielessä, mene ko. yrityksen sivuille mainostemme kautta (tai jos kyseessä ei ole mainostaja vaan esim. firma, jota on kehuttu forumeilla, kerro se heille mahdollisen verkko-ostoksesi jälkeen esim. palautelomakkeen kautta että löysit sivuille aD:n kautta).

Tietysti suuri kiitos ylipäätään jo kauniista ajatuksesta, että haluatte tukea sivujamme :)

...sivujuonteena en ymmärrä vieläkään miksi pienenpienet yritykset tuhlaavat helposti tuhansia euroja 2cmx3cm kokoiseen ilmoitukseen sanomalehdessä, mutta pakenevat vuorille jo ajatuksestakin verkkomainonnasta...

Share This Page