elikkäs olen aikomasssa ostaa garrys mod 10 steamin kautta jossa tietenkin tarvitaan jokin luottokortti. Kysynykseni olisi että voinko käyttää visaani (ei luottokortti vain pankkikortti millä nostetaan automaatista rahaa) maksussa vai tarvitseeko minuilla olla luottokorti ?? olisi mukavaa jos joku tietäisi asiasta
Eli siis onkos kortti visa electron? Sillä ei pysty suoraan maksamaan noita luottokorttimaksuja, mutta korttiin voi aktivoida Verify by Visa homman jotta voi maksaa noita luottokorttimaksuja. Tuohon hommaan täytyy vain olla täysi-ikäinen. Nordealla se onnistui ainakin nettipankista, muista en sitten tiedä.
Pitäisi toimia ihan ok korttisi. Muistaakseni kortti on Verified by Visa jolloin toimii normi Visana.
minulla on osuuspankin visa electron ja siitä kyllä löytyisi kaikki tarvittava tieto maksun tekemiseen mutta olen epävarma koska siinä lukee (for electronic use only) että meneekö maksu perille jos nyt käytän korttiani :/
Mikäli löytyy tarvittavat tiedot maksukenttiin, mukaanlukien security code, niin silloin toimii. Tuosta näet missä kohdin security code on. Mikäli tuo diginumerosarja puuttuu ei kortti tunnistaudu visana. http://images.google.fi/imgres?imgu...ode&um=1&start=2&sa=X&oi=images&ct=image&cd=2
OP:llä on ollut jonkin verran ongelmia noiden visa maksujen kanssa, google kertonee jotain kun laittaa hakusanaksi esim op Verify by Visa tms.
Tämä vaikutta hyvältä ketjulta kysymykselleni. Eli onnistuuko Nordean Visa Electronilla esineiden ja asioiden tilaaminen netistä? On jäänyt tämä vähän epäselväksi, kun ties mistä foorumeilta on löytynyt kaikenlaista ristiriitaista tietoa.
Onnistuu. Mikäli uudempi kortti niin voi olla, että joudut aktivoimaan Verify by Visa-toiminnon. Aktivointi onnistuu nordean verkkopankissa, niinkuin kiiveri jo mainitsikin viestiketjun alussa.