Eli tänään (13.7.12) aamulla, kun menin steamiin huomasin, että siellä oli sr3 todella hyvässä alennuksessa (7.50€). Päätin sitten yrittää sen ostamista vaikka en tiennyt kelpaako Nordean Verifed by Visa steamissa. Maksu vaiheessa valitsin maksutavaksi VISA, koska listassa ei ollut vaihtoehtoja: Visa Electron tai Verifed by Visa. Kirjoitin vain yhteystietoni ja numerot Visa Electron kortistani (en mitään salasanaa) ja pianoin "next/seuraava". Seuraavana tuli sitten ilmoitus siitä, että peli on "steam libraryssa" ja voin ladata/asentaa sen. Onko tämä normaalia? Mitä seuraavaksi tapahtuu vai tapahtuuko mitään? Minulla ei oikeaa VISAA ole, koska olen alaikäinen. En myöskään tiedä onko summa lähtenyt tililtäni... Jos joku kehtaa vastata niin kiitos jo etukätteen..
ystäväni on itse ostanut tuolta steamista visa electrolla+verified by visa ominaisuudella,ja kait se vain on niin,että se käy Visasta verified by visan kanssa,mutta se kortti ei ole silti "visa luottokortti"
Ei. Ostaminen verkosta Visa Electronilla (jossa on Verified by Visa toiminto) toimii melko samallalailla kuin luottokorteilla. Eli laitat vain omat ja kortin tiedot niin homma hoituu.