maksukanava ei näy

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Merika, Jul 9, 2008.

1. Merika

Merika Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on Topfield 500:n antennitalousversio. Ongelmaksi on vastikään tullut se, ettei eräs maksukanava enää näy. Joskus näkyy hetken, mutta viimeistään parin minuutin päästä menee ruutu mustaksi. Pin-koodin kysely on kadonnut myös. Muut saman paketin kanavat näkyvät moitteettomasti. Olen ottanut johdon seinästä, katkaissut virrat, ladannut kanavat uudestaan ja palauttanut tehdasasetukset. Mikään ei auta. Lukituksessa on vaihtoehtona "ei estoa". Muitakin vaihtoehtoja olen kokeillut, mut ei auta. Palveluntarjoajalta on varmistettu, että tilaus on voimassa, eli vika ei ole siinäkään. Mikä neuvoksi?

2. Merika

Merika Member

Trophy Points:
    11
    Vastaan nyt itse itselleni... kilautin laitteen maahantuojalle ja sieltä osattiin kertoa, missä oli vika. Suojausasetuksissa oli kortin tasoksi vaihtunut G X:n sijaan. Kyseinen valikko löytyy Tiedot-kohdan alta menuvalikosta. Eipä tullut mieleenkään sieltä etsiä. No, ongelma on ratkaistu. Olishan se ollu toisaalta kiva, jos käyttöohjeessa olis jotain neuvoja ongelmatilanteiden varalle. Tässä vielä operaatio vaiheittain, jos se jotakuta auttaa: Menu -> tiedot -> salausjärjestelmä -> ikärajoitus -> kortin taso x.

Share This Page