Olen ottanut käyttöön ko. ohjelman. Nyt se käy katsomassa tietokantaversiota 1 tunnin välein, eikä ajalle löydy säätöä.? En halua että kerran tunnissa ilmestyy ruutuun Malwaren päivitys tieto. Voiko sitä säätää kun itse en osaa ja onko vanhemmissa versioissa tätä ongelmaa? Voisko joku osaava auttaa.
Pitäisi pystyä säätämään, milloin tarkistaa päivitykset, kun kaksoisklikkaa Ajoitetuissa toiminnoissa "Tarkista päivitykset" riviä. (näin ainakin maksullisessa) Edit: Tarkistin toisella koneella maksuttoman version toiminnot. Näyttää siltä, että siinä tuota säätöä ei ole mahdollista tehdä.
Itsellä sama ohjelma ja ihan oletusasetuksilla enkä ole huomannut mitään ilmoituksia. Asetukset-kohdasta löytyy "Ilmoitukset" -valikko josta pystyy valitsemaan kohdat "Käytössä" sekä "Pois käytöstä" (itsellä siinä kohdassa on valittuna "Käytössä". http://i59.tinypic.com/11vru4z.png
morakaj on ilmeisesti valinnut ilmaisen kokeilujakson ja asetuksissa on reaaliaikainen suojaus päällä. Tällöin kannattaa mennä tuohon IlmoPJn mainitsemaan näyttöön ja poistaa valintatäppi kohdasta "Tarkista päivitykset". Jos kohta on valittuna, päivitykset tarkistetaan tunnin välein.
Kannattaa poistaa se ja asentaa uudestaan ja tällöin muistaa ottaa ruksi pois siitä kokeiluversio kohdasta. ( Voi vaatia sen jättämien kansioiden poiston jotta kokeiluversio päättyy)
En ole huomannut vastaavaa mikä aloittajalla on. Ilmainen versio käytössä. Käynnistän itse kerran/pari viikkoon, junnaa ihmeen kauan kattavaa tarkistusta....
No niin, ongelma selvisi kun latasin ja asensin sen uudestaan. Nyt toimii normaalisti ilman jatkuvia automaattisia uudelleen päivityksiä. Kiitos kaikille vastanneille.