Elikkäs mulla loppu pelit kesken ja aattelin alkaa pelailee vanhempia pelejä.. niinpä otin ja asensin kyseisen pelin se meni hyvi mutku koitin käynnistää sen sanoo kone.. :Zeus on havainnut virheen, ja tuote on suljettava.Pahoittelemme häiriötä. Ja sit voi lähetää virheraportin jos mielii.. missä ongelma? JA PELI ON SATA VARMANA AITO!!! 100%%% !!!!
sanooko se tuon virheraportin jatkuvasti, vai harvemmin ? tuo on hyvin yleinen ilmoitus ja se voi tulla lähes missä tahansa sovelluksessa. eli jos tuo ilmoitus on vain "kertaluonteinen" tai tulee vain toisinaan, niin siitä ei kannata huolestua. itsellä se oli painkiller pelissä harmina, no ostin uuden näytönohjaimen ja ongelma poistui. joten jopa näytönohjaimen ajurien päivitys voisi auttaa (jos tuo on jatkuva ongelma)
Damn!! vasta päivitin ajurit ku ei hitmän 3 toiminu kunnolla näyttis on ati radeonin joku family homma (128mt) ja se alko toimii kunnolla mut se peli ei niinku ees lähe päälle ja ainaku koitan käynnistää niin se sanoo ton..ja toi on sentäs tuhannen vanha peli pitäs kai sen nyt pyörii ku konees on 2,4ghz ja 512mt muistia?? ton surkeen näyttiksen lisäksi..???
täältä voit suoraan lukea syyn tuohon ilmoitukseen. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;301185
Joo-o.. vai voiskohan tuo johtua siitä että minulla on liian uusi direct x ohojain...?? ku mulla on se 9 versio...
pitää muistaa että toi linkki on aika vanha, joten siellä puhutaan versiosta 7. en tiedä mikä näytönohjain sulla on ? ja tukeeko se direct x 9 ? voithan hakea sinne vanhemman ja kokeilla. jos ratkaisu olisi noin helppo niin sitä kannattaa kokeilla. käy katsomassa näytönohjaimesi valmistajan sivuilta mitä versioita siihen löytyy.
No laitehallintaan ku menee ja katsoo niin näytönsovittimet kohdassa lukee gigabyte radeon 9200.. ja on se ainaki tähä asti ollu direct x yhtee passaava..
Koska 9200:ssa on kuitenkin kyse vanhan tekniikan lämmittelystä, loppuu DirectX-tuki versioon 8.1. voit toki käyttää 9.0 versiota mutta kortti ei tue sitä ja et saa version ominaisuuksia käyttöön. joten kokeile tuota 8.1 versiota.