Kun olen ostamassa sitä nokia 5300 musicXpress puhelinta. ( vai olikohan XpressMusic en muista 8> ) Ja haluaisin tietää, että mikä muistikortti on laadukkain 2 gb kingstonin microSD, 2 gb silicon power microSD vai 2 gb sandisk microSD -muistikortti? Kiitos jo avusta 8>
Kingstonit on ainakin halpoja ja toimintavarmoja. Nopeudella ei niin väliä, koska puhelin ei kuitenkaan pysty ottamaan täysiä tehoja siitä irti.
Moi,tämä kingston on hyvän laatuinen muisti merkki, puhutaan sitten missä laitteessa hyvänsä,Kingston Flash Memory,on sikäli erikoinen että heillä on 10v.takuu Ranskassa,Saksassa ja itävallassa,joka kirjoituksien mukaan pätee koko EU:ssa?? Nopeus eroja myös esiintyy,mutta et hyödy siitä paljoakaan kännykässä,koska rajoituksen yleensä asettaa itse puhelin.Olen myös lukenut elinikäisestä takuusta,joissakin muisteissa????
no tuo kingstonin microsd 1gb (omistan mutten saa toimimaan) pakkauksessa muistaakseni luvattiin elinikäinen takuu et meinaaks se sen kortinelin ikaää vai ihmisen se jää jokaiselle arvuutuksen varaan.
moi koeta ekaks formatoida se kortti jos toimisi sen jälkeen,se meinaan kannattaa aina alustaa uusi kortti.Takuun pitäisi olla voimassa kun viet takaisin vaikka 30:nen vuoden päästä etkä itse ole aiheuttanut sitä vikaa korttiin.
Tuo olisi lähinnä huono vitsi, jos sillä tarkoitettaisiin kortin elinikää. Eihän takuulle olisi mitään käyttöä silloin kun muistikortti on vielä elossa?
Itelläni on aina ollut Kingstonin muisteja ja kyllä ne aika laadukkaita on ja hyvin pelittää. Suosittelen että otat Kingstonin.
itellän on kuten sanoin to kingstonin muistikortti mutta palautan sen koska se ei ole koskaan toiminut joten kannattaa miettiä minkä kortin valitsee.ongelma on tietenkin yksilökohtainen.
Mulla kans muutama Kingston,kaikki toimii niinkuin Sephi7:kin kortit." Täytyy olla,vika nyt muualla,"EHKÄ?
Yksinkertaisesti sitä,että vika voi myös olla puhelimessa,eikä Kingstonissa. Ymmärrä mua oikein älä väärin okey. Se on meinaan paljon suurempi mahdollisuus,että viat löytyvät rauta puolelta,ennen näitä muisteja,tämän takia tää EHKÄ? @mummellss:minulla on kolmeen laitteeseen Kingston releitä 7:män kpl.ja kaikki ihan ok,joten kun viet sen takaisin niin pyydä että he laittavat sen kiinni johonkin siellä liikkeessä,ja jos vikaa niin saat uuden. EDIT:kesti hetken aikaa vastata,kun vaimo talutti mua tuol ulkona,siis oltiin kävelyllä.