matkapuhelimien muistikortit.

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by valioo, Dec 20, 2007.

1. valioo

valioo Member

Trophy Points:
    16
    Kun olen ostamassa sitä nokia 5300 musicXpress puhelinta. ( vai olikohan XpressMusic en muista 8> ) Ja haluaisin tietää, että mikä muistikortti on laadukkain 2 gb kingstonin microSD, 2 gb silicon power microSD vai 2 gb sandisk microSD -muistikortti? Kiitos jo avusta 8>

2. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Kingstonit on ainakin halpoja ja toimintavarmoja. Nopeudella ei niin väliä, koska puhelin ei kuitenkaan pysty ottamaan täysiä tehoja siitä irti.

3. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Moi,tämä kingston on hyvän laatuinen muisti merkki, puhutaan sitten missä laitteessa hyvänsä,Kingston Flash Memory,on sikäli erikoinen että heillä on 10v.takuu Ranskassa,Saksassa ja itävallassa,joka kirjoituksien mukaan pätee koko EU:ssa?? Nopeus eroja myös esiintyy,mutta et hyödy siitä paljoakaan kännykässä,koska rajoituksen yleensä asettaa itse puhelin.Olen myös lukenut elinikäisestä takuusta,joissakin muisteissa????

4. mummellss

mummellss Member

Trophy Points:
    11
    no tuo kingstonin microsd 1gb (omistan mutten saa toimimaan) pakkauksessa muistaakseni luvattiin elinikäinen takuu et meinaaks se sen kortinelin ikaää vai ihmisen se jää jokaiselle arvuutuksen varaan.

5. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    moi koeta ekaks formatoida se kortti jos toimisi sen jälkeen,se meinaan kannattaa aina alustaa uusi kortti.Takuun pitäisi olla voimassa kun viet takaisin vaikka 30:nen vuoden päästä etkä itse ole aiheuttanut sitä vikaa korttiin.

6. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Tuo olisi lähinnä huono vitsi, jos sillä tarkoitettaisiin kortin elinikää. Eihän takuulle olisi mitään käyttöä silloin kun muistikortti on vielä elossa? :)

7. Sephi7

Sephi7 Guest

Itelläni on aina ollut Kingstonin muisteja ja kyllä ne aika laadukkaita on ja hyvin pelittää. Suosittelen että otat Kingstonin.

8. mummellss

mummellss Member

Trophy Points:
    11
    itellän on kuten sanoin to kingstonin muistikortti mutta palautan sen koska se ei ole koskaan toiminut joten kannattaa miettiä minkä kortin valitsee.ongelma on tietenkin yksilökohtainen.

9. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulla kans muutama Kingston,kaikki toimii niinkuin Sephi7:kin kortit." Täytyy olla,vika nyt muualla,"EHKÄ?

10. mummellss

mummellss Member

Trophy Points:
    11
    Mitäs sä tol meinaat??

11. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Yksinkertaisesti sitä,että vika voi myös olla puhelimessa,eikä Kingstonissa. Ymmärrä mua oikein älä väärin okey.
    Se on meinaan paljon suurempi mahdollisuus,että viat löytyvät rauta puolelta,ennen näitä muisteja,tämän takia tää EHKÄ?
    @mummellss:minulla on kolmeen laitteeseen Kingston releitä 7:män kpl.ja kaikki ihan ok,joten kun viet sen takaisin niin pyydä että he laittavat sen kiinni johonkin siellä liikkeessä,ja jos vikaa niin saat uuden.
    EDIT:kesti hetken aikaa vastata,kun vaimo talutti mua tuol ulkona,siis oltiin kävelyllä.

Last edited: Dec 29, 2007

Share This Page