Max Payne 1

Discussion in 'PC:n pelit' started by M.A.K.E., Feb 7, 2005.

1. M.A.K.E.

M.A.K.E. Regular member

Trophy Points:
    26
    kiitos vinkistä. Nyt Olis UUsi pulma. Olen päässyt pelissä lukuun 3 ja kappaleeseen 8. Olen katolla ja ammuskellut kaapeleita ja neljä rosvoa. Sitten teen mitä tahsnsa tulee helikukkeri ja ampuu Max Paynen.
    Miten Tää loppu oikein menee?

2. Pein

Pein Active member

Trophy Points:
    66
  3. M.A.K.E.

M.A.K.E. Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen ampunut kaapelit ja pitäis ampua tornia. Missä se helkkarin torni on? Kun olen ampunut toisen kaapelin, minne pitäs mennä että pääsis ampumaan sitä tornia. Onko siinä joku aikaraja (kaapelin ampumisessa). Kun aina vaan tulee se kopteri.

4. Frendi

Frendi Member

Trophy Points:
    16
    Kun olet ompunut ne vaijerit poikki, niin ammu viineisenä sitä mastoa jota vaijerit piti kiinni. Masto kaatuu sitten sen kopterin päälle...
    Niin vielä tosta aikarajasta, ei siinä varsinaisesti mitään aika rajaa ole, mutta homma pitää vaan keretä tehdä ennen kuin kopteri nousee ilmaan!

Last edited: Feb 7, 2005
  5. M.A.K.E.

M.A.K.E. Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitti vaan neuvojille. Pääsin pelin läpi. Kun olin nukkunut yön yli, se loppu (missä oli torni hukassa) selvisi ihan helposti. Sori vaan, Mutta kun olen noviisi näissä puuhissa.
    Pari kysymystä: Onko kukaan päässyt peliä läpi kuolematta kertaakaan? Täytyykö siinä lopussa vaijerien ampumisessa käyttää välttämättä kiikarikivääriä?

Share This Page