Max Payne 2:ssa on yks vaikea kenttä, eli en muista kentän numeroa, vaan muistan sen että mentiin jonnekkin ylös monalla ja sit max payne oli siellä alhaalla ja piti monalla ampua korkealta max paynea ampujia että max payne selviäis hengiltä! Sen muistan että se oli part II ja siinä liikuttiin Monalla!
Sen jakson pointti on että sun pitää antaa maxille suojatulta kun se käy sekkaamassa ne ovet kyllä sä se pääset kun oikeen yrität.
Huonolla koneella(minulla) on perhanan vaikea ampua snipulla tuossa tehtävässä. Vaikka reson laittaa minimiin samoin kaiken muun, niin silti ei oikein saa tähdättyä
Olen ampunut kaikki äijät alhaalta ja max meni jostain ovesta sisään, mitä sitten pitää tehä? Ketään ei näy ampumassa!
Sitten menet vain sinne rakennukseen sisälle toiseen paikkaan. Siellä on kyllä ovi mistä pääset sinne. Siis takaisin rakennukseen.
Pääsenkö mä jotenkin sinne alas. Käytin koodia hyppäsin alas, selvisin hengis ja siellä ei ollut mitään!
Pääsenkö mä jotenkin sinne alas. Käytin koodia hyppäsin alas, selvisin hengis ja siellä ei ollut mitään!
Ei kuuluu mennä alas vaan antaa Maxille suojatulta eri paikoista ku se koittaa päästä rakennukseen sisälle.
Mee ite takas sisälle ja kato kaikki paikat läpi. Pitäis olla joku ovi mist et oo viel menny. Jos ei vaan onnistu ni walkthrough löytyy esim. http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/561633.html edit:linkki lisätty
Kyllä siellä ovi on, eikä sinne alas asti pääse pitkään hetkeen. Ovi on muistaakseni siinä lähellä mistä niitä pitää napsia.
Joo laitetaan tähän uutta kysymystä kun en jaksa aloittaa uutta... Eli Max juoksee vimmatusti kattoikkunan ympärillä ja pahis heittelee aika pommeja ylhäältä katon rajasta... neljä kiinnityspulttia voi ampua ja taso missä konna seisoo näkymättömissä putoaa kattoikkuna kehikon päälle.. mutta mutta tyyppiä ei edelleenkään näy ja hitto pommeja lentelee edelleen... Eli miten ton tyypin saa listittyä...
Siellä ylhäällä on vielä toiset kiinnitys nappulat jotka pitää irrottaa jolloin ylhäältä putoaa palkki pahiksen niskaan. Tämän jälkeen pahis pitää vielä ampua joka on todella helppoa bullet timellä.
Jummi jammi kehuin liian aikaisin. Ei kerkiä kunnolla tähdätä niihin ylimmäisiin pultteihin kun jo pommi tulee silmille...
Nyt rupes väsyttää sen verrat et ei silmät pysy auki joten lue ihan itse tuolta: http://www.gamespot.com/pc/action/maxpayne2/hints.html ja kiinnitä huomiota kohtiin FAQ/Walkthrough