maxivision vs elisaviihde

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by mikueli, Aug 16, 2012.

1. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    onko noila paljonkaan eroa, kumpi on parempi
    tarkoituksena olisi vain mahdollisimman helposti saada canal+ total tai viasat kulta paketti näkymään, ilman että tarvii lautasantennin kanssa ruveta sähläämään isäni aikoinaan(noin 5vuotta sitten) hommasi canal+ lautasantennin kautta ja se oli aikamoista säätöö että sai toimimaan ja sitä en halua nyt ja tietenkin mahdollisimman halvalla pitäisi päästä.

edit: eli noita elokuvakanaviahan ei käsittääkseni saa tallentaa,mutta koska en usko että se ihan mahdotonta on ni kysyn etä olisko mahdollista jotenkin kaapata kuva jollain toisella laitteella ja tallentaa sillä

Last edited: Aug 16, 2012
  2. vps358

vps358 Active member

Trophy Points:
    93
    Lissuviihteessä ei tallenneta mitään (paitsi digiboksilla), Maxi antaa tallentaa jotain, mutta ei kaikkia, riippuu kovasti kanavasta...
    Lissulla on joku leffavuokraamo ja siihen sisältyy myös yhteys.
    Maxi toimii yhteydellä kuin yhteydellä ja kunhan nopeus on väh. 8 megaa, kuvanlaatukin voi olla ihan katsottavaa...

T: Vesku

3. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    toimiiko maxivision 4G yhteydellä (3G dc jonka todellinen nopeus speedtestillä 16mb) ja mitenhä se ois mahdollista siihen saada yhdistettyä, kun mulla wlan mokkula(on mahdollista käyttää myös usbn kautta, mutta ei varmaan digiboksi sitä ymmärrä?)uskon että nopeus riittäisi ja pingikään ei paha ole ongelmana on lähinnä yhdistäminen siihen mokkulaan.

Last edited: Aug 25, 2012
  4. vps358

vps358 Active member

Trophy Points:
    93
    Paa se Mokkula tollaseen...

5. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    hommasin sitten 4g wlan modeemin mihin saa ton tikun kiinni ja siitä sitten johdon maxivisioonin boxiin ja täytyy sanoa että olen ihan tyytyväinen, homma toimii kyllä siis 4g yhteydelläkin, tosiaan se vaa tarvii laittaa yks 100e 4G modeemiin(itse nyt ostin gigantista 4G modeemin ihan kokeillakseni (gigantti kun tarjoaa 30pv palautustusoikeuden, vaikka tuote olisi ollut käytössäkin, joten uskalsin ottaa testiin saanko toimimaan)

edit: nyt täytyy sanoa että en tiedä mistä johtuu, mutta tallennetut ohjelmat ei näy luettelossa, tiettäkö kukaan miksi?
    eli olen tallentanut ohjelmia ja tuolla my maxivision sivulla(koneella) näkyy talllenteet, mutta niitä ei voi tietokoneella katsoa? ja digiboxi väittää ei tallenteita?

Last edited: Sep 10, 2012
  6. vps358

vps358 Active member

Trophy Points:
    93
    Kysy Maxivisionilta...
    Onko laskut maksettu, siitä tallenuksestahan joutuu maksamaan...

7. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    taisi vika olla netissä kun mokkulan kautta on.. muutaman kerran rämppäsi tallenteisiin, pois ja takas ni alkoikin näkyä ne siellä

ja kyllä tallennuksesta joutuu tosiaan maksamaan, mutta 200h sain ilmaista tallennustilaa
    (en tiedä miksi, kun tilausta tehdessä sanottiin vaan 100h, mutta ihan sama se mulle on :D)

8. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    eikö maxivisoionilta saa tallennuksia millään tietokoneelle, kun itse en ole mitään tapaa löytänyt?

Share This Page