Maxtor käynnistää uudelleen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jl92, Feb 20, 2006.

1. Jl92

Jl92 Member

Trophy Points:
    16
    Ostin tanskasta kuukausi sitten Maxtor merkkisen 250 gt S-ATA kiintolevyn.

Tänään sain sen, ilman kaapelia... (hankein sen sit paikallisesta atk-myymälästä)

Asensin sen, käynnistin koneen mutta se ei tunnistanut kiintolevyä.
    Sitten kuulin MaxBlastista, mutta se sitten aiheutti nämä uudelleen käynnistymiset käynnistymisen yhteydessä.
    Latasin toisella koneella boottaus cd-levyin .iso kuvan. Tein levyllä osioinnin ja alustamisen.
    Se ei auttanut ongelmaani.
    Mutta minulla on nyt tuo windowsille tarkotettu MaxBlast aiheuttanut ongelmia..Uninstallasin sen, mutta se ei auttanut.

Olen onnistunut käynnistämään koneen ilman kiintolevy kytkettynä.

2. Cathunter

Cathunter Regular member

Trophy Points:
    26
  3. Jl92

Jl92 Member

Trophy Points:
    16
    Halloo! Ajurit asennettu aikoja sitten... Eikä toimi..Mut, se tunnistaa kiintolevyn. Kun käynnistää koneen ilman sitä kiintolevyä ja sit kun on käynnistynyt nii pistää kiintolevyn kiinni ja se tunnistaa sen. Täs aamulla kokeilin asentaa MaxBlastin uusiksi ilman sitä kiintolevyä ja sit pistin uusiks siihen koneeseen. Nyt se kone näyttää ihan hyvin toimivan, mut huomenna saadaan nähdä et toimiiko hyvin..
    Mä oon vaa nyt huitsin nevadassa huomisiltaan joten kone tullaa tarkistamaan huomenna.

*buha-haa! salaa salattomassa WLAN-verkossa!*

Last edited: Feb 21, 2006
  4. aplari

aplari Member

Trophy Points:
    16
    voiskohan ite maxtorin leyvyssä olla joku valmistus virhe? noi on aika paskaa laatua....

5. pisberg

pisberg Guest

en osaa auttaa tuohon ongelmaan mutta jos käytät maxtoria niin osta jokun muun merkin kovalevy viereen johon voit tehdä varmuus kopiot koska noi maxtorit leviää aika varmasti mulla jo 2 kovoa sanonu sopimuksen irti...

Share This Page