Mitä mieltä ootte tästä pelistä? jos kenelläkään sattuu olemaan? minun mielestäni ainakin on hyvä : )
Demoa olen tahkonnut nyt oikeen urakalla. Mielestäni aivan loistava toteutus. Nettipelin mielenkiinto ei tipu toivonmukaan koska nyt tähtääminen vaatii taitoja. Esim socomissa painat vaan nappia ja ammut sen nettipeli on aivan surkea. Pitäs varmaan ostaa tää peli ja testata netissä
Socom EI missään nimessä ole paska peli. Se on tähän asti paras psp:n nettipeli. Vaikka siitä löytyy automaatti tähtäys se tarvitsee silti taitoa ja mappeja on paljon, pelimuotoja jne..
No testaa medal of honoria nii heität socomin sivuun. moh on parempi fps ja vaatii oikeasti taitoja. Mut olihan se socomi ennen mohia parempi ja siin on mikki ++
O RLY? Omistan Mohh ja täytyy sanoa, että huonompaa peliä saa hakea. Peli on vain älytöntä deatmatch, jopa tiimipeleissä. Asiaa ei auta vähäinen ase määrä ja tylsääkin tylsempi pelimekaniikka. Jos on tarpeeksi harjoitellut socomissa, niin voi vetää vaikka koko vastustaja joukkueen yksin kranaateilla ja oikeilla taktiikoilla.
Miten tuota mohheroesii pääsee pelaamaan netissä muita vastaan? Tarvitseeko siihenkin olla langaton netti lähettyvillä?
langaton netti tarvitaan. tuost MOH heroesista vielä että noi fps pelit on PSP:llä aika kankeita.tuokin olisi varmaan kokeilemisen arvoinen peli...PSP:hen pitäisi saada toinen analoginen tatti nii fps pelejäkin olisi parempi pelata.
Ihmettelen kyllä tosiaan, että miksi ei sony tehnyt pspeelle toista tattia. No jos siinä olisi toinen tatti tarvittaisiin myös r2 ja l2 napit. Tosin jos osaa tuota mohia pelata niin, että liikku kolmiolla,x,o,neliöllä niin tähtäys käy kätevästi tatilla.
itse pelasin SW Battlefront 2 noilla näppäimillä mutta se tuntui tosi karkealta....eipä oikein sujunut...juuri tuo on yksi syy miksi kartan fps-pelejä psp:llä.