Kun pelaan multiplayeria, niin kone menee jumiin ja pitää käynnistää uudelleen. Olen päivittänyt näytönohjaimen ajurin ja koittanut pelata DX9:llä ja windowed modessa. Yksinpelissä ongelma ei ilmennyt. Mitä teen?
Ilmeisesti Jusax sai pelin toimimaan kun ei ole mitään sanonut. Itselläni ei auttanut uudelleen asennus. Sitä paitsi minulla se ongelma tulee jo singleplayerissa. Multiplayerilla en ole edes päässyt testaamaan. (Multiplayer ei edes löydä EAn servereitä, joten se on aivan toivoton tapaus.) Fullscreen modessa siis jäätyy ja on sammutettava kone. Onko edes mahdollista pelata fullscreenissä kun kaikkia on jo kokeiltu? Eli siis peli ja ATIn ajurit on uudelleenasennettu. Vai pitäisikö hankkia uusi käyttöjärjestelmä tämän XP 32bit tilalle, että saisin DX10 ja 11 tuet kuntoon? Vai olisiko pitänyt pysytellä Call of Duty sarjassa? EDIT: Nyt olen taas kokeillut muutaman kerran ja enää ei toimi window modessakaan! Joskus jäätyy pelissä siinä kohtaa kun ei pääse vielä pelaamaan, vaan istutaan autossa aivan pelin alussa. Joskus jäätyy jo main menuun siihen kohtaan kun tulee loading. Taidan luovuttaa (ja lakata ostamasta EAn pelejä koska niiden kanssa on tullut ennenkin ongelmia.) ellei sitten joku keksi jotain millä sen saa kuntoon.
Kyllä koneen pitäs riittää ja siin on tärkeimmät: AMD Phenom II x2 550BE @3.4GHz XFX Radeon HD 5770 1GB, 3GB DDR3. Käyttöjärjestelmä on windows XP 32 bit niinku varmaan jo sanoin.
Pystynkö pelaamaan Medal of Honoria näill kokoonpanoilla. Intel Core 2Duo E6600 2.4Ghz ATI HD 4870 ajurit päivätty (11.2) versioon 4Gb RAM Win XP 32-bit luulisin että pystyn jos kerta BC2 pyörii pehmeästi.
Taitaa tehdä tiukkaa prossun puolesta, mutta se riippuu siitä, onko kipuraja 15 vai 50 fps. Täyttäähän tuo kuitenkin minimum requirementsit, eikä itselläni ole paljon parempaa prossua, kun tuota pelailen.