Moi! Vlc näyttää kovalevyltä dvd eli vob-tiedoston kuvan ja ääni kuuluu kun katsoo resurssienhallinnan kautta mutta jos katsoo Media Centerin videokirjaston kautta jossa valittu oletussoittimeksi vlc niin ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy, vain musta ruutu. Luin että Mediä Center ei tue Vob-tiedostoa, johtuuko siitä vai Vlc:n tai näytönohjaimen asetuksista? Koitin Googlesta katsella mutta en löytänyt vastausta. Osaisko joku auttaa? Niin vielä tarkennusta edelliseen että aluksi media center ilmoittaa että ei voi toistaa tiedostoa kun jotain pakkauksenhallintaa ei ole ladattu. Latasin sitten koneelle Vistan codec packagen jonka jälkeen Media Center ei herjaa mitään mutta ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy. Taas lisäystä tähän. Eikö kukaan katso elokuvia Media Centerin kautta? Vai onko kaikki jo luopuneet toivosta että saisi Vob-tiedostot näkyviin Media Centerissä? Niin mulla on verkkokovalevy jaettuna Media Centerin videokirjastossa ja sieltä kun käynnistää niin kuva tulee vaalean siniseksi ja ääni kyllä kuuluu. Vob- tiedoston näyttää kuitenkin pikkukuvana eli vaikuttaisi että osaisi sen myös toistaa. Löysin ohjeita jossa saisi toimimaan ja tein ohjeen http://support.microsoft.com/kb/930526 mukaan mutta ei vaikutusta. Osaisko joku neuvoa? Olen koittanut myös Media Playerillä että on ihan sama kummalla saisi vobit toimimaan. Vai pitääkö Vistan codeceista muuttaa jotain? Resurssienhallinnassa kaikki vobit toimivat kuitenkin kummallakin playerillä. Homma on nyt kunnossa!!! Videot eli vobit piti lisätä dvd-kirjastoon eikä videokirjastoon johon olin koko ajan yrittänyt Ihme että ne ei siellä toimi mutta dvd-kirjaston puolella toimii!
Saanko kysyä, miksi helvetissä käytät WMP:tä videoiden katseluun? Käytä VLC:tä paljon tarkempi kuva. Tai DivX playeriä. Jos jotain vastaavaa kuvaan ja ääneen liittyviåä ongelmia tulee jatkossa lataa K-lite Codepack ja koita sen jälkeen uudelleen. Hyvä kun lähti kuitenkin toimimaan.