media player rätisee!!!

Discussion in 'Keskustelua musiikkiohjelmista' started by hyvämies, Oct 27, 2004.

1. hyvämies

hyvämies Member

Trophy Points:
    11
    mikäköhän mahtaa olla mun media playerissa vikana kun se "rätisee"? varsinkin sillon jos on jokin muu sovellus päällä esim IE tai muuli tai azureus... saman ongelman huomasin bsplayerin kanssa... real playerin kans en oo vielä kokeillu

kiitos jo etukäteen vastauksista

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    äänikortin/piirin ajurit uusimmat?
    äänikortti/piiri ei jaa IRQ:ta minkään muun laitteen kanssa?

3. hyvämies

hyvämies Member

Trophy Points:
    11
    joo kiitos vastauksesta. mulla on integroitu äänikortti ja se ei jaa IRQ:ta minkään muun kanssa. emolevyn cd:tä mulla ei oo. en oo tarttenu sitä oikeestaan koskaan. ajattelin että siitä ois löytyny ajurit. laitehallinnasta selvis sen verran että ohjain on via ac 97. no menin vian nettisivuille ja etin sieltä oikeeta ajuria. video.... sieltä löyty niitä ajureita vissiin kuus ja enhän mä tiedä mitä niistä uskaltaa koittaa :eek:)
    mahtaisko SP2 tuottaa ton kaltaisia ongelmia? oon kuullu että tuo SP2 on aiheuttanu jos minkälaista vaivaa koneisiin...

4. hyvämies

hyvämies Member

Trophy Points:
    11
    löysin uuden ajurin tuohon mun äänikorttiin mutta ongelma ei hävinny... mikähän mahtaa olla vialla??? voiskohan vika olla tuossa service pack 2:ssa?? voihan viideo ku ottaa pattiin!!!!!!!!

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    käynnistä/start->suorita/run->sndvol32
    ja koita vaimentaa turhia äänilähteitä.

6. hyvämies

hyvämies Member

Trophy Points:
    11
    kiitos kärsivällisyydestä :eek:)

se ongelma ei tunnu vaan häviävän. muokkasin ääniä jos mihin suuntaan mutta ei apua. kyllä rupee v*****taan pikkuhiljaa...

7. ranki

ranki Member

Trophy Points:
    11
    sama vika sanoi rahikainen, mediaplayer vaihtoon ja winamp 5.05 pro tilalle ja ongelma ratkaistu...

8. hyvämies

hyvämies Member

Trophy Points:
    11
    winamp 5.05:ssa mulla sama ongelma... eli rätisee... mä oon epätoivonen. :eek:(

9. Suensyän

Suensyän Member

Trophy Points:
    16
    Itellä tuppaa rätisemään kanssa ja olen tullut siihen tulokseen että johtuu alhaisesta prossutehosta (466Mhz). Varsinkin kuvankäsittely (raskasta) saa musiikin rätisemään. Ja mulla rätisee, oli soitto-ohjelma mikä tahansa (no okei, en oo KAIKKIA testannut mutta ainakin testatut ovat rätisseet).

10. ranki

ranki Member

Trophy Points:
    11
    ei kyllä johu prossusta mulla ainakaan, just ostin uuden koneen josta ei tehoa puutu ja silti mediaplayeri vittuilee...

Share This Page