Mua kiinnostais sama asia. Ensinnäkin tuo tiedostojen ja jakojen hallinta mediaplayer 11:sta on aivan ********. Olit todella kiva saada joku oikeasti toimiva ohjelma tuotavarten. Olen kuullut että nerolla sais ehkä mahdollisesti tehtyä saman, mutta onkohan tämään loppupeleissä toimiva ratkaisu ? nerosta ei oo mitään parhaita kokemuksia moniltaosin (uusista esim nero 8). Ihmettelen suuresti että ps3:n käyttöjärjestelmä ei osaa esimerkiksi mountata normaaleja verkkolevyjä jolla tästäkin ongelmasta päästäisiin heittämällä eroon :\
Mikähän on minulla kun PS3 ei löydä mediaserveriä. Eli asensin TVersityn, mutta ps3 ei löydä sitä. Modeemissa on UPnP päällä, mutta kun tekee verkko asetukset ps3 sanoo " UPnP ei käytössä"....Nat1 näyttää olevan päällä. Mikähän on vialla? Pitääkös noille verkkoasetuksille tehdä xp:ssä jotain? Vai riittäkö pelkkä TVersityn asennus ja muuten menäään niinkuin ennenkin. Modeemina Billion BiPAC 5102 ADSL/reititin. http://www.billion.com/product/adsl/bipac5102.php
Koitan itse saada toimimaan yhdistelmää Ubuntu Server + Fuppes + PS3. Vielä en ole saanut konffattua toimintaan. Jos jollakulla on fuppesista kokemuksia, niin vinkit ovat tervetulleita. TVersity on windows ohjelma, joten se ei paljon lämmitä.
Toivottavasti apuja ja vinkkejä tähän tulis. Itteäki kiinnostais tuo ubuntu + ps3 viritelmä. Käyttöjärjestelmän vaihto riippuu paljolti tästäkin ominaisuudesta :\