MediaMan iPadille

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by subseeker, Dec 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. subseeker

subseeker Member

Trophy Points:
    16
    Itseäni voisi kenties kuvailla sanalla laiska, mutta onko kellään tuoretta tietoa miten MM:in tiedostot saisi kannettavalle, juurikin tälle tabletille? Myös Delicious Library vedettiin Amazonin toimesta pois App Storesta. Olen käynyt välillä melko kiivastakin keskustelua ohjelmiston isän kanssa aiheesta, mutta hänen mielestään ei ole tarvetta moiselle. Liekö kulttuurierot esteenä, vai tekijänoikeusrikkomukset... Tämähän os suora ripp-off joka tapauksessa. Olen käyttänyt ohjelmaa sen alusta lähtien ja olisi mukava saada kokoelma siirrettyä handheld-osastolle, PC:n käynnistäminen vie aina oman aikansa. Itseäni närästää myös se, ettei ohjelma tarjoa tukea HD-näytöille. Vaikuttaakin siltä, että He Shiming on nostanut kätensä ilmaan luovuttamisen merkiksi.

EDIT: PS. Hän on useaan otteeseen kehoittanut siirtymään MediaManin foorumille keskustelemaan aiheista, mutta juuri laiskuuttani en ole sitä tehnyt. Olen kirjautunut jo aivan liian monelle foorumille muutenkin. Eikä kolmansien osapuolten appsit oikein jostain syystä vedä puoleensa.

Last edited: Dec 1, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page