mediaplayer, "analysoi kolme kertaa"

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Outolintu, May 31, 2007.

1. Outolintu

Outolintu Member

Trophy Points:
    11
    Eli ongelmani on seuraava. Tyhjän levyn laitettuani koneeseen, vedän kirjastossa olevan musiikin tallennusluetteloon. Tämän jälkeen "Aloitan levyn tallentamisen" Heti ykkös kappaleesta alkaen jokainen kappale "Analysoidaan" noin kolmeen,neljään kertaan. Eli prosentit kyllä menevät 10%,20%30% jne. mutta pelkästään "analysoiminen kestää n.40min.(täydessä 80min-levyssä) Itse polttaminen onkin kyllä nopea toimitus. Onko sillä merkitystä, että kaikki musiikkini n.12 000 kappaletta ovat E:asemalla, eli ulkoisella kovalevyllä ja suurin osa on mp3-muodossa. Alunperin hain kyseisestä Mediaplayeristä Beta-version, mikä luultavasti on päivitetty normaaliksi nykyään(toivon niin) Olen vaivalla hakenut sadat levynkannet, enkä siksi haluaisi vaihtaa soitto-ohjelmaani toiseen. Onko olemassa jotain muuta hyvää kuuntelu/poltto/helppokäyttöinen/kansikuvat näkyy-ohjelmaa? Toivottavasti joku vastaa pikaisesti, koska tarkoitus olisi polttaa musiikkia tuleville työviikoille... Kiitos.

2. Outolintu

Outolintu Member

Trophy Points:
    11
    Eikö kukaan osaa oikeasti auttaa, vai onko kyse siitä, että "miks ihmeessä käytät windows mediaplayeria?" Olisin kyllä erittäin kiitollinen jos saisin täältä apua. Olen ennenkin saanut asiallista tietotaitoa täältä ja siksi kysäisen joltain viisaammalta.

3. koW4Rlock

koW4Rlock Regular member

Trophy Points:
    26
    kuunteluun paras on foobar2000, siinä ei sitten ole mitään ylimääräisiä kuvia eikä levynkansia. Olen ymmärtänyt että WMP tallentaa levyn kannet erillisinä piilo tiedostoina musiikin kanssa samaan kansioon, ainakin kun vaihdoin linuxiin niitä kuvia oli sillai siellä eikä niitä näkynyt wintoosalla. EAC on paras levyltä kopio ohjelma lataat siihen lisäksi vaan lame koodekin joka on paras mp3 muotoisissa tidostoissa.
    winamp on kanssa hyvä mutta pirun raskas jos käyttää kaikkia lisä animointeja. Poltat varmaan sit levylle nerolla ja ei kai siinä mitään että ne on ulkosella kovolla.

vastaus on vähä sekava ja wintoosasta on n. 3kk aikaa kun viimeks käyttänyt. Ja on siihe WMP tullut jo koko versio 11 varmaan.

EDIT: ja ei se analysointi niin kauan kestä ja nyt muistankin että kun päivittää uuteen W media playeriin niin se hakee vanhasta asetukset.

Last edited: Jun 1, 2007
  4. Outolintu

Outolintu Member

Trophy Points:
    11
    sekavaltahan tuo vaikutti, mutta kiitos silti. Edelleenkin haluan pysyä ohjelmassa mistä soitettavan albumin kansikuva tai ainakin "kirjastomaisena" kuvana arkistossa. poltan musiikkia kylläkin ihan wmp:llä..

Share This Page