Eli koskakohan tuon saa live meselle? Tai onko muita lisäosia, jolla saa mesen avaamaan sähköpostit firefoxissa kuin stuffplug?
-21/05/2006 Näin siis Msngr+:n virallisilla sivuilla 21. päivä viime kuuta, eli tuon mukaan Livelle plussaa voidaan odotella n. 21. päivä tätä kuuta.
Eikös tuo mese plussa sisällä pöpöjä aika runsaasti? ainakin kun itse asensin nii tuli mukavasti poistettavia kylkiäisiä..
Olen ladannut windows messengerin ja ainakun avaan tietokoneen tulee herjaus "Messenger plus has not been installed, please download and install messenger plus"? ja tätä koko meseä ei saa edes livelle
@Jursa Lataappa mese tästä osoitteesta http://g.msn.com/8reen_us/FI/INSTALL_MSN_MESSENGER_DL.EXE Ja asenna se. Kerro jos ei toimi.
Miksi kun yritän asentaa msn messenger liveä tulee aina paketin asennuksen alussa et Windows live messenger needs Windows xp or later. Once you are upgraded your operating system, please try install windows messenger again. Tommonen tulee joka kerta ja kerran jostain syystä se asensi sen mut alkoi herjaa maan puuttuvaa tiedostoa ja löysin sen temp kansiosta ja kopioin sen msn kansioon ja se alkoi toimimaan hetkeksi kunnes siihen tuli lukemaan et windows live messengerin alustus epäonnistui uudelleen asentaminen saatttaa korjata ongelman. Yritin asentaa uudelleen ja aina tulee tää Windows live messenger needs windows xp or later...Ja mulla on uusimmat päivitykset mun Windows xp:hen... Olkaa ystävällisiä ja neuvokaa miten saan sen toimimaan???