Elikäs tuo messenger viirus, Win32VunDrop, joka on tullut siitä että olen mennyt klikkaamaan linkkiä jonka kaveri on lähettäny messengerissä. Ootko tässä ja sitte se linkki. No olen täältä eri viestiketjuista katellu ohjeita, mutta ongelmana onkin se, etten pysty käynnistämään nettiä koska silloin virus kaata koneen. Joten en pysty lataamaan mitään uusia ohjelmia joita minulla ei ole. Ainoa mikä löytyy on Avast ja se ei virusta osaa poistaa tai siirtää karanteeniin. Joten olisko mitään muuta keinoa kun ladata jokin uusi ohjelma miten voisin poistaa viruksen. Tai jokin systeemi että saisin netin pidettyä auki sen aikaa että saisin jonkun ohjelman ladattua?
Lataa TÄSTÄ HJTInstall.exe * Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi. * Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi. * Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis. * Klikkaa Install. * Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle. * Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin. * Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon. * Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön. * Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi. * ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä. * ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia.
Mee vaikkapa kirjastoon, tai minne vaan pääset, ja lataa tuo HJT muistitikulle. Yks hyvä ohjelma on kans tuo BitDefender.
Minulla taitaa olla myös tuo ko.virus... Latasin tuon ohjelman...mutta mitä tarkoitat tuolla "Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi?