Joo eli mulla tuli semmonen Hey,it's your profile ja joku linkki ja minä tyhmänä avasin sen koska se oli semmonen heppu keltä se tuli että se saattaas puhuukki englantia,nyt se lähettelee sitä linkkiä minun ystäville ja välillä en pysty aloittamaan keskustelua vaan joudun kirjautumaan uudelleen ja välillä kone menee jumiin, myös langaton hiiri on alkanut tökkiä ja siitä joutuu käyttämään patterin ulkona että lähtee jumista.Ajoin eka avastin, ei löytäny mitää sitten ajoin MsnCleanerin, löyti 2 tiedostoa jotka poistin. Toimi ehkä 15 min kunnolla ja sitte alko taas tökkii ja lähetteleen. Sitten asensin vielä mesen uuelleen mutta ei auta. Onko muilla samaa?? Miten olette päässeet eroon tästä?? Kiitos jo etukäteen.
Lataa tästä HJTInstall.exe *Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi. *Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi. *Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis. *Klikkaa Install. *Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle. *Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin. *Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon. *Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön. *Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi. *ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä. *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia. Ja loki --> Tänne
Kaverilla samanlainen laittaa linkin ja hymiöön perään. Käskin häntä lataamaan AVG:n, mutta kone sekosi täydellisesti heiti kun alkoi asentamaan. Pitääkö neuvoa asentamaan winukka uusiksi?
Kokeile msn cleanerilla http://files.filefront.com/MSNCleanerzip/;8533199;/fileinfo.html Tuolla tais mulla lähtee.