Messenger 7 ja F-Secure Internet Security 2005 -- ei toimi enää ?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by -TePe-, Jul 27, 2005.

  1. -TePe-

    -TePe- Member

    Joined:
    Jul 27, 2005
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ongelmana on että messenger ei välitä minun kirjoittamiani viestejä jos suljen keskustelun ja avaan sen uudestaan tai jos keskustelussa on jonkin aikaa "hiljaista".
    Jos kuitenkin toinen osapuoli kirjoittaa viestin minulle niin sen jälkeen minunkin viestit taas välittyvät. Mutta taas hetken hiljaisuuden jälkeen kun yritän viestiä kirjoittaa niin ei mene ja messenger ei ilmoita millään tavalla ettei viesti ole kulkenut.

    Eli messenger jotenkin kadottaa yhteyden ?

    ja syyllinen tähän on oltava tuo Internet security koska ongelmat ilmenivät securityn uudelleen asennuksen jälkeen.
    Kokeilin poistaa securityn ja sitten mesekin toimii, mutta koska oon siihen securityyn lisenssin maksanut niin mielellään sitä käyttäisi ja onhan nuo ennen toimineet yhdessä.

    Ja Securityssä on mese sallittuna useammassakin kohdassa

    Joku ratkaisuhan tähän on oltava mutta mikä ???

    [bold]Edittiä:[/bold]
    Käyttiksenä XP Pro, vaikka tuskin sillä merkitystä.
    Ja kun tutkin lisää niin viestit saa myöskin kulkemaan hetkeksi sillä että muuttaa mesen tilan "näkymään offlinena muille" ja sit takas onlineen...
     
    Last edited: Jul 28, 2005
  2. uneton

    uneton Member

    Joined:
    May 6, 2004
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    sama ongelma ollut siitä asti kun mese 7 ilmestyi.f-secure jotain estää mutta en ole keksinyt mitä.välillä toimii ja aukeaa ku viesti tulee joltakin tännepäin.6.2 versio pelaa paremmin mutta sekin välillä jää jumiin ettei viestit lähde tosin paljon harvemmin..jos joku tietäisi mikä asetus pitäisi muuttaa niin kiitoksia jo valmiiksi..
     
  3. Solitude

    Solitude Regular member

    Joined:
    Feb 12, 2003
    Messages:
    137
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itselläni on sama palomuurisofta ja mese käytössä (versiosta en ole varma, mutta uusin oli sivuilta jonka latasin msn.fi) ja kaikki toimii ihan ok. Helpoin varmaan hypätä mesen vanhempaan versioon.
     

Share This Page