Messenger ei toimi

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by moonax, Dec 6, 2007.

1. moonax

moonax Member

Trophy Points:
    11
    Tuleepahan taas tekstiä. :)
    Poistin jo mesen ja asensin uudelleen, ei auttanut. Vianmäärityksessä ei löydä mitään vikaa mutta silti ei päästä kirjautumaan.
    Aikaisemmin oli sellainenkin ongelma, ettei konetta saanut normaalisti auki. Virrat oli ihan varmasti päällä, kaikki valot paloivat normaalisti mutta näyttöön ei vaan tullut muuta kuin hp-teksti hetkeksi. Muutamia kertoja joutui rumppaamaan käynnistysnappia ja sitten kun se suostui käynnistymään, näyttöön ilmestyi sellaisia tekstejä mitä siinä ei ennen ole ollut. Muistan vain sen että yläkulmassa luki jotain ”american”. Nykyään siis ei ole enää tätä ongelmaa, mutta alussa kysyy sallitaanko Sonic update manager. Yritin jo selvittää tätä ja löysinkin jotain ohjeita, mutta niistä en ymmärtänyt mitään. Pitkän aikaa on valittanut myös jostakin Windows defenderin ongelmasta..? Joskus kuulemma näennäismuistin koko on liian pieni ja f-secure valittaa toisinaan jostain tietoturvaongelmista.
    Sellaisia ohjelmia olen ajanut kuin Panda activescan, AVG, Trojanhunter, Ad-aware, Spyware, MRU-blaster ja F-Secure. Spyware blaster on myös. Löytöjä olen fiksannut sen minkä olen pystynyt. Panda löytää aina jotain hkey-alkuisia ja niistä en pääse ikinä eroon. Minulla on myös itsetehty clean-ohjelma, jonka pitäisi puhdistaa historiat, mutta sekään ei enää toimi. Herjaa vain että ei voi käyttää, on toisen prosessin käytössä. Combofix ja Hijack this ovat koneella, kannattaako laittaa lokit tuonne hjt-alueelle vai osaatteko neuvoa muuta?

2. moonax

moonax Member

Trophy Points:
    11
    --- Panda activescan, AVG, Trojanhunter, Ad-aware, Spyware, MRU-blaster---
    okei, ei mikään spyware vaan spybot..

Share This Page