Messenger ei toimi

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by lepolopo, Mar 12, 2012.

1. lepolopo

lepolopo Member

Trophy Points:
    11
    Joo elikkäs tälläin probleema olisi, minulla on koneessa windows 7 ultimate käyttis ja messengerin kanssa on ongelmia. Tälläista se herjaa: '
    Virheilmoitus 80040154: Kirjautuminen Windows Live Messenger 2011 epäonnistui koska palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.'

Olen noudattanut windowsin neuvonnan ohjeita ja poistanut sen ja asentanut uudelleen. Tämän jälkeen ohjelma toimii normaalisti, mutta kun käynnistää koneen uudelleen, sama ongelma toistuu. Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.
    Koneessa on siis amd phenom x6 prossu, radeon hd6800 series, 8gigaa keskusmuistia.

2. mixuh

mixuh Member

Trophy Points:
    16
    Sama vika täällä. Johtuu jostain microsoftin päivityksestä mikä pistää ton mesen sekasin. Liittyy tohon Com+ palveluun. Mä en ymmärrä et miksei siihen voida tehä jotain korjaus päivitystä. Oon ettiny tohon apuja ja laittany tännekkin viestin samasta virheestä mutta ei näköjään kukaan osaa vastata miten ton homman sais korjattua.

3. PalleTheBoy

PalleTheBoy Active member

Trophy Points:
    58
    Itsellä oli samankaltainen ongelma, jonka aiheutti ylisuojeleva virustorjunta. Jos ei oo kovaa viruspelkoa, niin kokeile kirjautua Messengeriin niin, että virustorjunta on poissa käytöstä.

Share This Page