Messenger - en saa toimimaan

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Ningee, Nov 21, 2005.

  1. Ningee

    Ningee Member

    Joined:
    Aug 29, 2005
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli siis. Meillä on käytössä Messenger 7.0, mutta en pääse kirjautumaan sisälle kotikoneellamme. Kun kirjoitan salasanan ja painan kirajudu sisään, salasana muuttuu, siinä on siis enemmän merkkejä kuin omassani, eikä luonnolisestikaan voi siis olla oma salasanani. Muilla koneilla tätä ongelmaa ei ilmene. Olen poistanut 7.0, asentanut uudelleen, kokeillut myös 7.5, mutta mikään ei toimi. Salasana vain muuttuu. Muilla käyttäjillä ei samaa ongelmaa ole, vika on vain minun käyttäjätunnuksessani ja salasanassa.

    Aiemmin tällaista ongelmaa ei ollut, mutta yrittäessäni kirjautua sisään, tuli vain virheikkuna 81000306, välillä 80072efd, voisiko näillä olla jotain yhtetyttä nykytilanteeseen.. Hermot menee kohta kun en tiedä missä vika. Yhteysasetukset on monta kertaa tarkistettu, kuinka vika edes voisi olla niissä, kun olen ainoa jolla ei toimi.. Osaisiko joku auttaa, olisin hyvin kiitollinen!
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Tools/työkalut -> Options/asetukset ja Accounts/tilit(?) tuolta kokeiltu poistaa tuota omaa tiliä?
    Ohjauspaneelin käyttäjätilit/user accounts alta voi tarkistaa ettei omalle käyttätunnukselle ole tallennettu mitään MSN tietoja joita Windows voisi oletuksena tyrkyttää.
     
  3. Ningee

    Ningee Member

    Joined:
    Aug 29, 2005
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Niin, mun käyttäjätunnuksella ei toimi explorer-nettiselain. Luulen että se vaikuttaa asiaan, eikös mese sitä kautta toimi? Mikähän siinä on, toisella käyttäjätunnuksella explorer kuitenkin toimii.. Kokeilin edellämainittuja tiliasetuksia, ei apua niistäkään..
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Mitä se valittaa kun Explorer:ia koittaa käynnistää?
     
  5. Ningee

    Ningee Member

    Joined:
    Aug 29, 2005
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Niin. "sivua ei löydy" tms. Aloitussivua olen vaihtanut, tämä ongelma nimenomaan mun käyttiksellä.
     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
  7. Ningee

    Ningee Member

    Joined:
    Aug 29, 2005
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No nyt toimii! Voi että kun oli pienestä kiinni. Kiitos erittäin paljon avustasi!
     

Share This Page