Messenger Virus

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by zunki, Jun 8, 2007.

1. zunki

zunki Guest

Hei, voisiko kukaan auttaa. Eli mulla on sellainen virus koneella, joka välillä automaattisesti lähettää kaikille yhteyshenkilöille viruksen, jotka ovat onlinessa msn messengerissa. Se yrittää lähettää muille pakatun tiedoston, joka on nimeltään "webcam photoes" tai jotain sinnepäin. Se myös kirjoittaa toisille "Wanna see my new photoes?" ym.

Olen yrittänyt poistaa sen F-securella, AV:lla ja Adwarella, muttei ei näytä auttavan..

Voisiko kukaan auttaa minua? kiitos

2. kelari

kelari Regular member

Trophy Points:
    26
    Teeppä tämä varmuuden vuoksi.
    -> Lataa Hijackthis: http://koti.mbnet.fi/pattaya1/HijackThis.exe
    -> Tallenna hakemistoon C:\hjt
    ->Uudelleennimeä HijackThis.exe -> scanner.exe:ksi näin:
    1. Klikkaa hiiren oikealla painikkeella HijackThis ikonia.

2. Valitse Uudelleennineä/ Rename.

3. Kirjoita scanner.exe
    -> Käynnistä HijackThis ja klikkaa: do a system scan and save a logfile.
    -> Lähetä ilmestynyt logisi AfterDawn:n Virukset ja haittaohjelmat-osioon HijackThis-logit: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/198
    Aloita uusi viestiketjusi ja kerro ongelmasta sekä liitä HijackThis logi mukaan! Odota rauhassa apua

3. jurmukka

jurmukka Guest

Näkyykö yhteystietoluettelossa ketään outoo nimee/ossaa jota et ole lisännyt, katso myös yksitytisyyvälilehti. Mulla kun oli niin käynyt että joku oli lisännyt itsenä mun meseen ilman että mulle oli tullu mitään hyväksymis ilmoitusta. Poistin ja estin henkilön ja sitten vaihdoin hotmail tilini salasanan.

4. kelari

kelari Regular member

Trophy Points:
    26
    Veikkaampa että on kyse tästä: hxxp://www.funpic.tunk.org/image492855005.php?=lol_noob.jpg

Linkki muokattu ettei pääse lisää vahinkoa syntymään!!

Share This Page