eli menin sivulle mistä sai tietää ketkä ovat estäneet sinut msn:ässä jne. siellä laitettiin tunnukset ja vähän kuin kirjauduttiin messengeriin. ja nyt huomaan etä joku kirjautuu minun tiliini. poistin messengerin mutta mistä saan messengerin ladattua vistalle? ja miten saan tuon viruksen pois? kiitos.
"aja" virustarkistus? ja messengerin saat VAIKKAPA Googlaamalla? http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=d78f2ff1-79ea-4066-8ba0-ddbed94864fc No tuossa linkki messengerin lataamiseen Itse suosittelen jatkossa käyttämään järkeä ja miettimään kannattaako tuollaiseen luottaa! EDIT: suosittelen tekemään myös uuden osoitteen jonka voit tehdä täällä : Uusi osoite (toivottavasti linkki toimii)
Haha : D Ai että järkeä, luuletko että kaikki osaa epäillä mitä tapahtuu, tuokin on aika viattoman kuuloinen, en ole itse mennyt kylläkään : )
Lataa tästä HJTInstall.exe *Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi. *Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi. *Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis. *Klikkaa Install. *Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle. *Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin. *Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon. *Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön. *Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi. *ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä. *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia. Ja loki -->Tänne
VAIHDA SALASANA!!! Sillä heillä on salsanasi ja sillä kirjautuvat meseesi. Kyseessä ei siis ole virus jonka voit poistaa.
Niinno... Vaikka sitä joka tuutista toitotetaan että salasanaa ja käyttäjätunnusta EI saa kirjottaa minnekään muualle kuin sille tarkoitettuun paikkaan/sivulle/ohjelmaan... Noh.. ihminen oppii parhaiten kantapäänkautta..
Kyllä siinä jotain "virustakin" on, kun itse menee tuolle sivuille, alkaa sinun tilisi lähettämään samaa viestiä muille ihmisille! Toi on nyt aika huolella levinnyt, saan lähes jatkuvasti neljältä ihmiseltä aina saman viestin. Eikä meselistassani ole edes montaa henkilöä... Joku noheva voisi tehdä tästä "meseviruksesta" kattavan yhteenvedon. Googletin kyllä ohjeet kun autoin kaveriani, en tosin ehtinyt testaa niitä ohjeita jotta voisin replikoida tänne. Mutta ensimmäinen asia mitä pitää tehdä jos menee outoa urlia klikkaamaan ja syöttämään tunnuksensa ja salasanan... VAIHDA SINUN SALASANASI HETI! (Aivan kuten Erzbo jo mainitsi!)
No mistä sen Mesen salasanan saa vaihdettua? Pojan Vistaan on iskenyt se mesevirus. Pitääkö kirjautua sinne Hotmailin sivuille kun en löytänyt Mesen ikkunasta salasanan vaihtoa?