Eli mese oli koneel ennen ja pyöri ihan moitteettomasti(Windows XP Home Ed. SP2) mutta yhtenä päivänä rupesin kirjoittamaan osoitetta riville, tulee 5 minutin viive ja sanoo herjaa... Siitä on jo yli puolivuotta ja gaimia olen käytellyt mutta live mesukka ois tarpeessa. Eli olen poistanut kaikki pienetkin tiedostot jollakin ohjelmalla, ja kaikki meseen littyvätkin, rekisteriäkin olen yritänyt putsata mutta joka kerta sama homma. Vain Windows Messenger toimii. Ennen toimi kun laittoi palomuurin poispäältä(tyhmää) mutta ei edes niin enää toimi. Vika ei ole verkossa vaan koneessa. Ongelmanani taitaa Msgplus+, asensin kyllä silloin vuosi sitten ilman sponsoriohjelmaa mutta se ei lähde millään koneelta. Aina jostakin logista ilmesty se nimi. Ärsyttää niin kovasti. Olen yrittänyt kaverin avuilla ohjelmoida koko meseäkin uusiks... Siis tää koko romuhan on ihan paska, Internet explorer ei toimi missään ja päivityksiä tulee 5 kuukauden välein, enkä pääse updaten sivuille mitenkään, kaikilla kavereitten uusillakin koneilla sama ongelma: esimerkki a:ssa kaveri sai uuden hienon acerin koneen ja rupesi käyttä IE:tä, (sittemmin ladattu FF) sai käytettyä meseä pari kuukautta, sitten tuli sama error, ja samat ongelmat kun minulla IE:n kanssa ja päivitysten. Häntä alkoikin jo vatuttaa. Vista ja uusi kone tulossa mutta tähän vanhaankin(2005 joulukuu) haluaisin live mesen... Gaimissa kun ei voi lähettää omia hymiöitä se on vähän paskaa... Jos joku nyt tämän ymmärtäisi ja vastaisi olisin onnellinen. Nyt saa käyttää ihan järeitäkin keinoja koska paska tämä on jo.
Sitäpä ajan takaa että onko tuossa joku Microsoftin ohjelmien estävä virus, kun ei melkein mikään jutska toimi jos lukee Microsoft kannessa? Käyttöjärjestelmä on aito, ja haluaisin toimimaan nämä Live Messengerin ominaisuudet. Tietysti jos olisi joku ohjelma joka tukisi Messenger verkkoa ja olisi lähes samat ominaisuudet, eli tärkein olisi että voisi lähettää ommia hymiöitä.