messengerongelma.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by tekniikka, Nov 22, 2005.

  1. tekniikka

    tekniikka Guest

    Minun messenger ei suostu enää tukemaan olioita, ottamaan vastaan/lähettämään kuvia, eikä netti muutenkaan avaa kaikkia kuvia. Mesessä ponnahtaa ikkuna jossa sanotaan että pitää ladata "fash player" ja kun klikkaan lataakseni niin texti sanoo että minun pitäisi klikata jotain "gold bar":ia!! en löydä mistään mitään "gold bar:ia joku sanoo että minun koneenio ei tue jotain jawa-juttuja.. mitä se sitten tarkoittaa?? OLEN YMMÄLLÄ!
     
  2. microbi

    microbi Active member

    Joined:
    Feb 23, 2005
    Messages:
    1,374
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    parikin juttua vois olla...

    sinuna ehkä lähtisin siitä, että asentaisin messengerin uusix => koska "kaikki" ei toimi.

    jos ei pelitä sen jälkeen:

    - tarkista, että sulla uudet java-ajurit (www.java.com) => java virhe
    - katso että sun palomuuri (& reititin) ei blokkaa messengeriä => yleiset "kuva/tiedostot eivät tule" ongelma
     
  3. spertti

    spertti Active member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Ja sen verran vielä, että pysy kaukana mese plussasta. Sen mukana tulee kone täyteen roskaa.
     
  4. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2005
    Messages:
    2,145
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    korjaus:

    Messenger Plus ei sinänsä ole paha ja voi huoletta käyttää kunhan EI ANNA LUPAA SPONSORIOHJELMALLE!
     
  5. spertti

    spertti Active member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Aaxxell. Tiesin kyllä tuon, mutta varmaan yli puolet asentaa sen oletuksilla, jolloin siihen se sponsoriohjelma tulee. Parempi yleensä kehoittaa olemaan asentamatta.
     
  6. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2005
    Messages:
    2,145
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Jees spertti :) Paljon tosiaan riippuu käyttäjästä. Nuorten ja alottelijoiden syytä pysyä kaukana.
     

Share This Page