Ostin muutama viikko sitten kyseisen yhdistelmän ja nyt näppäimistö ei enää tottele. Patterit on vaihdettu ja infrapunalaitteessa olevaa nappia on painettu, samoin näppäimistössä olevaa nappia. Myös ajurit on päivitetty. Hiiri toimii loistavasti. Missähän on vika?
Eikös auta kun painat näppiksen ja vastaanottimen napin yhtäaikaa pohjaan ja pidät niitä jonkin aikaa pohjassa?
Koitappa klikata winukan oikeasta alalaidasta "iTouch" kuvaketta. Pitäis aueta ikkuna jossa voit muutella nuita asetuksia. Valitse sieltä välilehti "Johdoton" ja sitten klikkaat sieltä alhaalta "yhdistä". _X_X_X_X_X_[small][/small]
Omistan saman yhdistelmän ja olen törmännyt samaan vikaan jo useamman kerran puolenvuoden aikana. Minulla on auttanut kevyt nyrkin kosketus näppäimistön ylälaitaan niin avot näppis toimii jälleen.
Blaah! on se pieni napu mulla auttanu, mutta huomasin myös sen että kun nuukana poikana hain Biltemasta muutaman ladattavanpatterin ja laturin ( ei kovin viisasta ) niin piruvie ne paristot oli about millin osia lyhyemmät ja ne pääsi valskaan ees taas patterikotelossa että silleen, hiireen ne kyllä istui jämäkämmin. että sellasta!