Minulla on Gainwardin gf4 mx-420 ja s-video ulostulo. TV on 2002 28"salora s-video liittimellä. Asetukset tietsikalla PAL-b suomi ja piuhana komposiitti, (ei näyttäny värejä kun piuha asetukseksi laittoi s-video??). TV:ssä kuva on kuitenkin huono, värit näkyy epäselvänä. Esim. savu läheltä kuvattuna näyttää isoilta pikseleiltä mössönä. Missä vika? Piuha on 4,8 metriä pitkä perus johto. Pitääkö vaihtaa piuhaa vai onko tietsikan asetuksissa vikaa? Vai johtuuko se vaan siitä, että kuva on pakattua? Uus kone ja uus telkkari ja odotukset oli korkeella. Nyt hirveen pettynyt. Please helppiä.. Kiitoksia
Miltäs leffa näyttää Tietokoneen ruudulla? Entäs resoluutio? Itsellä DivX:t näkyy hyvin kun koko on 640*352 Edit: Kokeile värien korjausta näytönohjaimelta. Löytyy samasta mistä valitaan näyttölaite
Milläs niitä resoja säädellään? Mun näytön resona on 1024*768. Eli säädänkö näytön resoa vai divx:n resoa? Näytöllä kuva tasalaatuisempi mutta sameampi. TV:ssä kuva on välillä hyvä mutta jotkut lähikuvat epäselviä..
Tarkoititn että olen ripannut leffat kyseiseen resoluutioon. Näytönohjaimen resoluutio on 800*600 kun katselen TV:stä. Tuosta mustavalkoisuudesta s-videolla on ollut jotain puhetta aikaisemmin. Haeppa viestejä