Mielipiteitä paketista

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by aciser1, Sep 6, 2010.

1. aciser1

aciser1 Member

Trophy Points:
    11
    Olen kasaamassa kohtuuhintaista pelikonetta itselleni. Budjetti on 700-800 euroa. Olen tutkaillut tätä subia jonkin verran, ja silmään iski tässä viestiketjussa ollut piiskan linkittämä kokoonpano.

Olen lähinnä harrastelijapelaaja, enkä tarvitse huippuhyvää konetta, vaan kohtuullinen kone pienillä päivitysmahdollisuuksilla riittää. En osaa arvioida linkitetyssä ketjussa olevan koneen suorituskykyä juurikaan, ainoastaan hinta miellytti :p Todennäköisesti en missään vaiheessa pelaa aivan uusimpia pelejä huippuasetuksilla. Kannattaako hankkia kone tällaisella kokoonpanolla vai vaihtaa joitakin osia halvempiin? Alle sadan euron säästöä en tässä tavoittele.

Lisäksi en ole ennen koonnut konetta, joten onko viisasta alkaa itse kokoamaan palikoitaan, jos on motivaatiota panostaa pieneen taustatyöhön kokoamisesta suoriutumiseksi? Muutama tuttu on luvannut tarjota neuvojaan, ja tähtitiedettä kokoaminen ei kuulemma ole.

Olisin varsin kiitollinen jo ihan summittaisista arvioistakin :)

Last edited: Sep 6, 2010
  2. Hanzki

Hanzki Guest

3. aciser1

aciser1 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia vastauksesta. Point taken, näkyy olevan tuo linkitetty ketju vielä etusivullakin. Tein tän oman ketjun lähinnä sen takia, että tossa toisessa ketjussa ei tähän kokoonpanoon liittyen puhuttu ton koneen suorituskyvystä, alottaja varmaan tuntee koneita paremmin kuin minä.

4. Hanzki

Hanzki Guest

Noh, tää kone pyörittää varmasti pelejä ainakin med grafoilla. Kausaus on suht helppoa hoitaa itse jos vaan on kärsivällisyyttä. Ohjeitakin löytyy netistä paljon.

Share This Page